Vauvakuumeesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rytkäätys

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
11 055
2
36
Savon syämmessä <3
Meillä olis tarkoitus ruveta häiden jälkeen yrittämään toista lasta. Ensimmäinen täyttää vuoden häiden jälkeen. Ekaa tehdessä oli järkyttävä vauvakuume. Nyt ajattelen lähinnä että haluan kyllä lapsen, mutta ei ole kyllä ihan kuumeiluksi asti yltynyt tämä. Joka tapauksessa nyt on sitten hyvä aika seuraavaa ryhtyä koettamaan, ihan järkisyistä jo ja näin ollaan jo päätetty ajat sitten. Tuntuu ihan hyvältä.
Nyt lähinnä haluaisin kuulla, että onko muita jotka ovat vauvapuuhaan ryhtyneet ilman palavaa vauvakuumetta? Sellaista ettei pysy nahoissaan ja malta odottaa testipäivää?
Voihan se olla, että mulla se kuume tulee kun ehkäisyn jättää pois, mutta tällä hetkellä fiilis on hyvä/neutraali asian tiimoilta.

Meillä asiat meni niin, että toista lasta oltiin jo yritetty kauemmin (vuosia ) eikä vaan kuulunu, ja koko vauvakuume meni sen yrittämisen myötä. Yrittämisestä tuli pakkopullaa, ja stressaavaa. Tulin sit lopulta raskaaksi, mut se päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon vuosi sitten, raskaus oli lähes puolessa välissä. Heti tuon jälkeen päätettiin, että nyt laitetaan joksikin aikaa pillit pussiin, ja annetaan haavojen parantua. Otettiin siis ehkäsy käyttöön, eikä näin ollen tarvinnu ajatella koko raskauden mahdollisuutta, Elokuussa mies sano olevansa valmis uuteen yritykseen, ja mä myönnyin. Vauvakuumetta ei ollu, ei kummallakaan, ja sovitiinkin, että annetaan asioiden edetä omalla painollaan, ja yrittämällä yrittämään ei aleta. Ekaa kiertoa mentiin ilman ehkäsyä, eikä kummallakaaan käyny ees mielen vierssä, että me, sekundäärisesti lapsettomat, saataisiin raskaus alulle sohvalla harrastetusta pikapanosta... Mutta niin vaan kävi, ja 32. rv on menossa... Tämä on siis kaikkea muuta, kun kamalan vauvakuumeen kourissa alkunsa saanu raskaus. Tervetullut kylläkin!!

Sisu!
Onnea teille tulevasta vauvasta ja kaikkea hyvää loppuraskauteen!
Mulla olis varmaan se vauvakuume muuten, mutta odotusaika ei minusta ollut mitään elämän parasta aikaa ja synnytyspelko varjostaa vauva-ajatusta. Lopputulos kylläkin kiinnostaa ja haluttaa =)
Vähän vain meinaa olla huono omatunto kun ekasta haaveili 24/7 ja seuraava tulee jos tulee. Mutta tervetullut tietysti on ja haluamme kyllä jatkoa lapsilukuun ja perheeseen, siksi me taloakin rakennetaan... =)

Mulla kolme lasta joita ei olla mitenkään kuumeiltu.Ollaan vaan jätetty ehkäisy pois sen kummemmin kuumeilematta.Nyt sitten ekaa kertaa elämässä mulla on vauvakuume,ollut jo pitemmän aikaa.Saa nähdä tuleeko meille sitten vielä joskus se nelonen.

Yhteistyössä