Vauvakuumeinen...siis;Kokemuksia kaivattaisiin useamman sektion läpikäyneiltä (kolme,neljä,viisi..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kermis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kermis

Jäsen
26.03.2008
40
0
6
Olisin kiinnostunut kuulemaan kokémuksia useamman (kolme,neljä,viisi..) sektiota läpikäyneiltä äideiltä.MInkälaisia sektiosi ovat olleet,ovatko olleet kerta kerran jälkeen hankalampia?miten toipuminen lähtenyt?Itselleni on tehty kolme suunniteltua sektiota vuosina -02,-05 ja-06,syynä ahdas lantio.Oma kokemukseni näistä sektioista tiivistettynä eka sektio ehkä rajuin ja tuli haavaan tulehdus,toka sektio meni "helpommin",kolmas oli ajallisesti pitkäkestoisin,koska minulla on erittäin runsaasti kiinnikkeitä joten aikaa kului vauvan syntymään leikkauksen alusta noin tunti.LIsäksi kiinnikkeitä virstarakon läheisyydessä,joten seniorilääkäri leikkasi.Kaikista sektioista olen toipunut hyvin,viimeisimmästä sektiosta kesti kuitenkin kipua noin neljä viikkoa.Eka viikko ollut hankala,kun tikit kovasti kiristäneet ja ärsyttäneet ihoa.Nyt siis kovasti vauvakuumeilen neljättä lasta :) ,mies vielä lämmittelyvaiheessa,toivotaan että kuume tarttuisi.Neljäs sektio kuitenkin kovasti askarruttaa ja mietityttää,menisikö vielä hyvin.Minulla on kohtu hyvässä kunnossa,mutta nuo harmilliset kiinnikkeet.Seniorilääkäri kertoi,että kiinnikkeet saattavat tarttua suoleen tai virtsarakkoon,jolloin leikatessa näihin reikä ja toipuminen kestäisi pidemmin.Onko kenelläkään toisella sektioäidillä ollut vastaavaa,runsaasti kiinnikkeitä?Pitkä vuodatus tuli,mutta olisi todella kiva kuulla muiden kokemuksia useammasta sektiosta!

Yhteistyössä