Vauvalle päälle särkänniemeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kkkk"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koko päivä kaukalossa? Meidän 5kk ei ikinä olis viihtynyt! Mut erilaisiapa nuo on. Päälle jotain mukavaa, ei hiostavaa tai hankaavaa. Helposti poistettavia/vaihdettavia/lisättäviä kerroksia.

a) kaukalossa? Siinähän ei saisi 1,5 tuntia pidempään olla...
b) kerrospukeutumista, niin voit päivän mittaan ottaa pois ja pukea lisää päälle kelin mukaan

Ottaisin kyllä noin pienelle vaunut mukaan. Lämmintä päälle ja lakki päähän. Särkänniemessä tuulee lähes säällä kun säällä. Tai siis laittaisin niin, että voi helposti vähentää, jos tulee kuuma tai voi lisätä jos tulee kylmempi kuin kuvitellut. Ja vaunut siksi, että voi nukkua vaunuissa suojassa, jos tulee uniaika.

joo vaunut mukaan. Ja sit vaatetta kuten yleensä, lämpötilan ja tuulen mukaan, eikös? Ja varavaatetta mukaan. Sori mutta mä en ole ikinä ymmärtänyt näitä kysymyksiä...

[QUOTE="sondersson";23810821]joo vaunut mukaan. Ja sit vaatetta kuten yleensä, lämpötilan ja tuulen mukaan, eikös? Ja varavaatetta mukaan. Sori mutta mä en ole ikinä ymmärtänyt näitä kysymyksiä...[/QUOTE]

Mä olen jo 36-v ja toinen lapsi, mut en osaa tällä hetkellä pukea tuota 3,5kk lasta päiväunille pihalle.... Lämmintä joo, mut kylmä maa, kylmä tuuli jne. Välillä tuntuu että liikaa tai liian vähän päällä.

Mut kysymykseen; perusvaatteiden päälle jotkut fleecevaatteet, collegevaatteet mukaan - collegetakki päälle lämmintä.... Lämmintä luvattu mutj os kova tuuli viilentää kovasti.

Yhteistyössä