vauvalle päälle tällä kelillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
eli mitäs puetaan alle puolivuotiaalle ulos päälle kun on n.20astetta lämmintä, viilee tuuli...? millanen hattu olis hyvä...? tarviiko jo käsiin ja jalkoihin mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
no ei tarvii käsiin vielä..jalkoihin vaik sukat.. kai ihan joku kalastajanhattu käy viel,tai ohut pipa..

niin ja jos kädet tuntuu viileiltä,niin sillon tietty käsiinki jotain.. tääl meil ei ainakaan viel kylmä..

Minä oon laittanut tuulesta riippuen ohuen kesälakin tai pipon, käsiin en vielä mitään mut kyllä ohuet tumput voi laittaa jos tuntuu kovin viileältä, normi body ja vähän "paksummat" (eli en ohuita kesähousuja) housut oon laittanut. Ja peitto on myös ollu mukana.

Kertokaa nyt ihmeessä samalla, mitä tonne kannattaa 32-vuotiaan pukea päälle. Mä oon ihan ulalla. Farkut oli aamulla ja tuli hiki, mutta palellunko mä nyt, jos lähden trikoohousuilla ja lyhythihaisella tunikalla liikkeelle?

Alkuperäinen kirjoittaja 32v:
Kertokaa nyt ihmeessä samalla, mitä tonne kannattaa 32-vuotiaan pukea päälle. Mä oon ihan ulalla. Farkut oli aamulla ja tuli hiki, mutta palellunko mä nyt, jos lähden trikoohousuilla ja lyhythihaisella tunikalla liikkeelle?

:) ota joku neule tms mukaan

Yhteistyössä