Vauvalle puuroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja esikoisen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

esikoisen äiti

Vieras
Kertokaahan mitä puuroa oeltte antaneet vauvalle. Ihan kaurahiutaleista vai miten?
Napero on pian 5kk ja täytyy vähitellen alkaa miettimään tuota puuron antoa :)

Meillä jauhettiin alkuun kaurahiutaleet sauvasekoittimella pienemmiks, nyt teen niin että annan hiutaleiden liota kylmässä vedessä vähän aikaa ennen keittämistä, tulee vähän pehmeämpää puuroa (tyttö 8kk).

Kuulemma pikakaurahiutaleista tulee kans pehmeämpää ku normihiutaleista, ei kokemusta itsellä...

aika paljon noita kaupan valmiita puurojauheita olen käyttänyt, kun ei noi "oikeat" puurot uppoa edes soseiden kanssa. pikakaurahiutaleista olen saanut hyvin kelpaavaa puuroa, kun olen laittanut vettä huomattavasti ohjetta enemmän ja keittänyt puuroa n. 10 minuuttia.

Ihan kaurahiutaleita, nestettä vaan vähän enemmän kuin ohjeessa sanotaan ja sen mukana hedelmäsosetta. Alkuun opetellessa voi antaa enemmän hedelmäsosetta ja vähemmän sitä puuroa mukana ja vaihtaa sitten suhdetta, että mukana on vain hillosilmä soseesta.

Kiitoksia kaikille, kai se sitten on kaurapuuroa mitä tuo muksu saa kokeilla varmaan tuossa juhannuksen jälkeen, katsotaan miten se menee jos ei yhtään nappaa niin sitten kokeilen noita vauvojenpuuroja kaupasta.

Yhteistyössä