Vauvamasu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

milla

Jäsen
29.05.2004
471
0
16
Hei!
Haluaisin tietää kun en enää itse muista kahdesta aikaisemmasta raskaudesta, että joko rv 16 vauvamasu näkyy vaan vieläkö se on peitettävissä? Vauvakuume on kova ja haluaisin piakkoin raskaaksi, mutta työjuttujen takia täytyy ottaa varman päälle vielä hetki kun haluan ettei vauvamasu ole vielä pullahtanut esiin kun määräaikainen työsuhde vakinaistetaan loppuvuodesta. Jos (huom! JOS) kaikki menisi suunnitelmien mukaan olisin niillä tienoilla rv:lla 16. TIEDÄN että olen laskelmoiva ja se ON typerää, mutta jotain olen oppinut kahden pienen lapsen äitinä työelämästä. Turha sanoa, että aina tulee uusia työmahdollisuuksia, näin ei valitettavasti ole täällä napapiirin pohjoispuolella!!

Minä olen nyt parasta aikaa rv. 16+3, vähän tuossa maha pullottaa, mutta pystyn ihan normaaleja housuja/farkkuja vielä käyttämään. Tämä on kolmas raskaus. Sanotaan, että mitä useampi raskaus takana, sitä aikaisemmin se tuohon aina pullahtaa. Totta joka sana, mutta ei tämä vielä mikään pallomaha ole. Pystyt varmasti tavallisten paitojen kanssa olemaan ja elämään töissäkin, peittämäänkin kun käyttää tummia yläosia ja tavallisia vaatteita. Ihaninta kotona iltaisin pyöritellä käsiä tässä mahan päällä vaikkei mitään varsinaista palloa vyötäröllä vielä olekaan:)

Mä uskon että on aika henk.kohtaista miten näkyy.Ei voi yleistää etttä mitä useempi raskaus sen nopeemmin näkyy.Taikka sitten olen friikki.

Eka näkyi 25 viikolla
kaksoset 20 viikolla
kolmas raskaus 26 viikolla ja
tämä neljäs 25 viikolla.

JOkaisesta olen ollut samankokoinen raskauden alussa eli n.55 kiloa ja oon 159 cm pitkä.
kiloja on tullut 5-7 per raskaus.

En uskois että sulla sen aiemmin näkyy,jos kaks jo takana.VOisithan treenata vatsalihaksia,jotta ne kanttattelee pidempään kasvavaa kohtua.Viikolla 16 vauva on vielä kovasti pieni,eli ihan vauvavatsaa ei silloin juur vielä ole.Turvotusta jne.

Ja vaatteilla voi peittää paljon.

Käsitän että joskus on masua peitettävä,mä olen joka raskaudessa oottanut kuin kuuta nousevaa sitä ihanaa pallukkamasua.
Ne ekat 5-6 kk on tosi pitkiä ilman masua!!

Mulla näytti viikolla 16+6 tuolta, kolmas lapsi.

view.php

Yhteistyössä