Vauvamyönteiseen synnytyssaliin saa viedä vaikka oman maton ja verhot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä olisin saanut viedä omaa musiikkia mutta unohdin.
Eikä niin väliä, radio oli kyllä päällä koko ajan mutta mulla ei ole tietoakaan että mitä humppaa se soitti...

Mä taas oisin varmaan nakannu vesilintua millä tahansa mölyvehkeellä. Ei voi keskittyä jos kuuluu jotain ylimääräisiä ääniä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Matot ja verhot? :laugh: Anteeks nyt... Mulle ei olis kummankaan kohdalla tullut mieleen alkaa raahaamaan jotain painavia mattoja autoon ja ripustelemaan synnärillä verhoja. :laugh:

Ja huomata salissa että perhana,nää on väärät verhot! :laugh: kuis ny synnytän kun pitää olla ne kukkaset eikä nää ruudulliset.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Matot ja verhot? :laugh: Anteeks nyt... Mulle ei olis kummankaan kohdalla tullut mieleen alkaa raahaamaan jotain painavia mattoja autoon ja ripustelemaan synnärillä verhoja. :laugh:

Ja huomata salissa että perhana,nää on väärät verhot! :laugh: kuis ny synnytän kun pitää olla ne kukkaset eikä nää ruudulliset.

Dääm.

Joskus tuntuu että menee liian pitkälle synnyttäjien oikut, mutta toisaalta- eihän se ole multa pois :D
Kätilöiltä vaaditaan kyllä melekosta pinnaa..... ilman näitä erivapauksien myöntämisiäkin.

Olis lähinnä mun painajainen että pitäis jotain helvetin verhoja alkaa vaihtamaan synnytyssalissa. :o Ihanko totta sillä on jollekin merkitystä mitkä rätit siellä ikkunassa roikkuu. Joo, mä olen ihan äiti- ja vauvamyönteisyyden kannalla mutta joskus vaan menee hiukan yli mun pienen ymmärrykseni. :ashamed:

Ei mut oikeesti, ketä siellä kattelee jotain verhoja? Mulla ei ole mitään hajua millaset verhot siellä oli, seinistä tai lattiasta puhumattakaan. Ottaako ne sitten ne osastollekin mukaan?

Yhteistyössä