vauvan kääntyily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Meillä parin päivän päästä poika 6kk. On kääntynyt selältä vatsalleen jo
puolentoista kuukauden ajan, mutta vatsalta selälleen ei vielä käänny.
Kauanko suunilleen teillä mennyt, että kääntyminen onnistuu toisinkin päin?

Meillä taisi mennä pari kuukautta tuossa välissä, oli jotain 4.5 kk kun oppi mahalleen ja selälleen takaisin noin kuukausi sitten, nyt siis 7.5 kk.
Itse asiassa harjoitteli kovasti aiemminkin takaisin selälleen kääntymistä, mutta väliin rupesi tekemään konttausharjoituksia niin selälleen kääntyminen unohtui.. =)

Meillä poika 4kk5pvä ja mitään yritystäkään ei ole kääntymiselle. Teillä joilla on kääntynyt päälle 4kk ikäsenä noin5kk ikäsinä niin tuliko se yhtäkkiä että alkoi yrittämään vai olikos jo kauan treenaillut....meillä ei edes yritetä :(

Mulla poika 3 kk, yrittää kääntyä mahalleen eikä ihan onnistu. Mutta mutta heittäytyy aina välillä mahaltaan selälleen ns vauhdilla ja joskus aina pelästyy kauheasti, taitaa pää kolista. Eli paras olisi pysyä vielä paikallaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 09:27 cukkis kirjoitti:
Meillä poika 4kk5pvä ja mitään yritystäkään ei ole kääntymiselle. Teillä joilla on kääntynyt päälle 4kk ikäsenä noin5kk ikäsinä niin tuliko se yhtäkkiä että alkoi yrittämään vai olikos jo kauan treenaillut....meillä ei edes yritetä :(
meillä kääntyili pitkään toiselle kyljelleen, ennenkuin tajusi kierähtää siiitä
vatsalleen.

täällä tyttö 6.5kk kääntyy vatsalta selälleen, mutta ei toisinpäin! kyljelle asti menee, mutta ei saa pyöräytettyä itseensä ympäri.
vielä ei ryömi mutta kova leikkimään lattialla.
mihinkäs tässä on kiire...=)

täällä tyttö on 6kk eikä vielä käänny :/ kyljelleen punnertaa joskus mut siihen se jää..
ei se mua niin huoleta mut yks kaveri vaan jaksaa aina päivitellä kun HEIDÄN poika jo ryömi tuon ikäisenä...!! argh....