Vauvan kanssa kauppaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä eka synty kovilla talvipakkasilla niin ei oikeen uloskaan voinu mennä heti. Mutta viikon tai pari ikäisenä kauppaan mentiin. Nyt syntyy kakkonen kesällä ja ulos voi varmaan mennä heti, kauppaankin mun mielestä. Jotkut on toista mieltä, mutta mun mielestä pöpöt tarttuu kyllä vieraiden ja muutakin kautta ja pakkohan sellaistenkin on kaupassa käydä joilla ei syystä tai toisesta puolisoa tai muuta apua ole.

Meillä sellainen elämäntilanne ,että oli pakko käydä vauvan kanssa kaupassa lähes heti kun sairaalasta pääsimme. Ei tullut pöpöjä. Kyllähän ,etenkin vanhemmat ihmiset , hieman kummeksuen katsoivat ja osa jopa kommentoi. Olisi tehnyt mieli heiltä kysyä ,että kotiinko olisi pitänyt yksin jättää ;) .

kaupan ilmastoinnista voi tarttua (en muista nimeä) vaarallinen pöpö vastasyntyneelle joten on todella vastuutonta viedä alle 3vkosta kaupaan ostoskeskuksiista puhumattakaan, kyllä niihin kerkee...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 14:13 vieras kirjoitti:
kaupan ilmastoinnista voi tarttua (en muista nimeä) vaarallinen pöpö vastasyntyneelle joten on todella vastuutonta viedä alle 3vkosta kaupaan ostoskeskuksiista puhumattakaan, kyllä niihin kerkee...

jaa-a, mikähän pöpö...? En ole ennen kuullutkaan.
Kyllä meillä on kans elämäntilanne se, että kauppaan on ollut pakko mennä jo viikonikäsen kanssa. Edesvastuutonta olis varmaan myös se, että mulla ja lapsilla ei olis ollu ruokaa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 14:13 vieras kirjoitti:
Siis ainut mistä pöpöjä voi vauvaan tarttuu on toiset ihmiset. Kaupaoissa paljon väkee, myös flunssaisia niin siitä niitä pöpöjä voi tarttua. Toi ilmastointi juttu on tv- sarjojen kaltaista hömppää :laugh:

Pakkohan sitä on ruokaa käydä ostamassa jos ei muita ruuan hakijoita jostaan syystä ole.

Yhteistyössä