VAUVAN KANSSA ULOS??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MILA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MILA

Uusi jäsen
30.08.2005
16
0
1
Vauva on nyt viikon ja 4 päivää vanha, voinko lähteä vauvan kanssa ulos rattailla, rattaissa on pehmyt kantokoppa. Kuinka pitkään voin vauvan kanssa ulkoilla? Entäs mitä vauvalle vaatteiksi jos lämpöä on ulkona +12 astetta? Kiitos!!

kyllä mä lähtisin ja olinkin meidän tytön kanssa. mä laittaisin ehkä sukkahousut, bodyn ja kevyen haalarin ja sit esim. äitiyspakkauksen makuupussiin. Näin mä oon pukenu meiän neitiä. =)

Mee vaan, laita päälle body ja potkarit ja vaikka äitiyspakkauksen kevyttoppapuku ja tietty lakki. jos sulla on makuupussi niin sitten joku ohuempi päällysvaatetus,esim collegepuku. voit ulkoilla vaikka 20-30 min ALUKSI ja päivittäin lisätä ulkona olo aikaa vaikka vartilla.

voit mennä, ja mä uskaltasin olla pitkäänkin. siellä rattaissa on yllättävän lämmin jos vielä harso on edessä. laittasin kans bodyn ja sukkikset ja kevyt vanupuvun äitiyspakkauksesta. ja siihen se rattaiden oma suoja päälle ja harso siihen eteen. ja tsekkaa niskasta, ettei paistu rattaisiin, helposti tulee hikikin.

onnea pikkuisesta :heart: :flower:

Yhteistyössä