Vauvan/lastenvaate kirppareita???!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anniina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anniina"

Vieras
Hei

Onko joillakin tietoa, onko Järvenpää, Kerava, Tuusula sektoreilla vauvan/lastenvaate kirppareita, joissa lastenvaatteet käyvät OIKEASTI kaupaksi?? Olen kiertänyt myymässä "normaaleilla" kirppiksillä, mutta näissä valitettavasti lastenvaatteet hukkuvat kaiken muun sekaan eikä menekki ole niillä niin suurta... Itselläni jäänyt yhdeltä lapselta suuri määrä niin uusina ostettuja kuin vähän käytettyjäkin vaatteita ja nämä ovat hyväkuntoisia. Hintakin olisi kohdallaan! ;)
Ihmettelen vain, että jos/kun lastenvaatteita ostetaan paljon käytettynä, niin mistä ihmeestä ne menevät sitten kaupaksi??

Kiitoksia paljon vastauksistanne, jo valmiiksi!! ;)

Älä turhaan yritä näille sektoreille.. Keravalla saatat ehkä Oliverilla saada parhaiten kaupaksi.. Tuusulassa saat rahasi menemään hukkaan jos jätät sinne Amerille ( Casa Bella) . Helpoiten käy kun viet suoraan Vantaan puolelle Villa Lyhtyyn. Käy kaupaksi..

Oli just femmatorilla vaatteita ym pojan roinia. No viikossa 335 mutta siinä oli minun kenkiä ja takkeja ja kirjoja ym kanssa. Ison ikeakassillisen joudun raahaamaan pois, lapulilisia edullisia vaatteita, käyttämättömän matkasängyn jne.

Miehelle sanoin, että villa lyhdyssä olisi varmasti mennyt paremmin kaupaksi. Siellä 2 kertaa aikaisemmin olen myynytkin.

Yhteistyössä