vauvan liikkeet/potkut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
oon täs miettinyt et voiko vauvan "potkuista" päätellä kumpi sukupuoli tulossa..:D

itelläni esikoinen nyt 8 v... silloin aikoina potkii tosi kovia potkuja...lempi harrastus oli potkii kylkiluihin...:S

nykyään vieläkin kova potkee..esim. jalkapallo on ollut lempi harrastus 3 v lähtien...

nyt tämä toinen vauva rv 30 ja ei vieläkään potki kunnol...enemmänkin pyörii ja vyörii..heittää kuperkeikkoja tai jotain..mieheni kans naureskeltu et balleriina on tulos... saas nähdä pitääkö paikkansa...

onko muilla ollut samallaista et huomaa jo raskaana kumpi sieltä tulee??

Mulla on ollut kovapotkuinen tyttö, hentopotkuinen tyttö ja keskiverto poika mahassa. En lähtis tosta päättelemään mitään. Niin ja hentopotkuisin on ollut temperamenttisin luonteeltaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Mulla on ollut kovapotkuinen tyttö, hentopotkuinen tyttö ja keskiverto poika mahassa. En lähtis tosta päättelemään mitään. Niin ja hentopotkuisin on ollut temperamenttisin luonteeltaan. :D

voi ei... eli katotaan miten meille käy..tuleeko tempperamenttinen balleriina sieltä..ite kyl aika varma että tyttö on tulos.. on vaan niin erilainen raskaus..vaikka joo tiedän et ei sais verrata mut....

Yhteistyössä