Vauvan liikkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minttu

Vieras
Onko se normaalia, että päiväsaikaan vauvan liikkeet tuntuvat heikommin kun illalla?

Åäivisin puuhastellessa mä en oikeastaan tunne mitään isoa myllerrystä vaan sellaisia tasaisia taputuksia silloin tällöin ja illalla kun menen nukkumaan ja yöllä..vauva laittaa koko mahan ihan mutkalle ja potkii oikein olan takaa.

Päivällä taas on niin rauhallinen. Johtuuko se siitä, että olen itse liikkeessä? Ehkäpä se johtuu, enkä usko vauvalla mitään hätää olevan kun illalla pistää aina niin hirmusti jalalla komeasti.

Onko kellään samaa?
Ai niin mä olen jo viikolla 37+5 joten aika kovin ne yleensä tuntuvat ne potkut kun potkii.

Mulla liikkeet on kans hiukan vaisumpia päiväsaikaan, oon aatellu et johtuu siitä kun on ite liikenteessä. Ja jos kuitenkin aina välillä JOTAIN tuntuu niin tuskin on syytä huoleen! =)

:) Näinhän se on just.
Sitä vain on niin malttamaton niiden liikkeiden kanssa kun olisi ihanaa, että se pikkuinen pörräisi siellä enemmänkin. Ja pörräähän se kivasti kuitenkin. Aina muistuttaa olemassaolostaan pikku töytäisyllä kuitenkin.

Jossain kirjassa sanottiin, että oma liikkeesi nukuttaa vauvaa vastaavasti kun syntynyttä kannetaan ja keinutetaan nukkumaan. Pysähtyessäsi vauveli sitten herää ja alkaa jytäämään. Jostain syystä meidän vauva jytää masussa erityisesti aamuisin ennen kuin nousen ylös.

Joskus ajattelin itse niin, että pitkällään ollessa kohtu on hiukan eri asennossa ja ""seinä"" tulee vastaan aiemmin. Tämä siis silloin, kun liikkeet vasta alkoivat tuntua ja istuessa potkut tuntuivat selkeämmin kuin seisoessa. Kun tila alkaa loppua, niin silloinhan tällä ei pitäisi olla merkitystä.

Yhteistyössä