Vauvan liikkeiden tunteminen rv 24-25

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimra

Vieras
Heips

Olen ollut sairauslomalla neljä viikkoa ja nyt ollut pari päivää työssä takaisin ja olen huolestunut, kun en tunne enää liikkeitä niin kuin sairauslomani aikana - Liikkeitä kyllä on, mutta iltaisin ja ei niin usein kuin "lomalla" ollessa. Potkii kyllä edelleen (välillä) lujaa, mutta nyt on tullut enimmäkseen sellaisia hentoja liikkeitä ja möyrimistä... :(
Milloin tässä pitää alkaa oikeasti hermoilemaan ( tästä enemmän) noiden liikkeiden kanssa ? Vai onko tällainen hiljaisuus normaalia näillä viikoilla ? Itse vaikea sanoa, kun esikkoa odottlen.
Sen kerron vielä, että ei reagoi ihan samalla potkimisella syötyyn ruokaan kuin aiemmin... voiko olla, että on vain niin eriasennossa mitä en vielä tunne ? 6.8 kävin neuvolassa viimeksi ja kaikki oli kunnossa, sillon. Liikkuu kyllä syöntini jälkeen, mutta paljon vähemmän kuin esim pari päivää sitten...
Olen vain hyvin huolestunut, vaikka mieheni on ihan rento ja sanoo, että kyllä se sitten potkasee taas =)
Päivällä liikkeitä ei juuri tunne, kun työ on raskasta (rakennustyö) ja aamuisin ja aamupäivällä tuntuu, että vauva varmaan nukkuu, kun ei juuri tule isompia liikkeitä..tosiaan joitekin hentoja.

Nimra + masuasukki 24+4
 
Esikkoa itsekin odotan, että siinä mielessä en varmaan paras kommentoimaan, mutta mä oon ainakin huomannu, että töissä ollessa en juuri joko huomaa vauvan liikkeitä useinkaan tai sitten vauva ei liiku...illalla sen sijaan paremmin ja muutoin vapaa-aikana. Voihan vauvasi olla eri asennossa nyt kun aiemmin, noilla viikoilla sillä on kuitenkin hyvin tilaa möyriä eli jos potkii selkääsi päin niin tuskin tunnet sitä. Tietysti jos kovasti huolettaa niin voithan käydä neuvolassa tarkistuttamassa asian?

FPI+pepe rv 34+2
 

Yhteistyössä