Vauvan liikkeiden tuntemisen väheneminen, rv 19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras kaya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras kaya

Vieras
Heipsan!
Olen nyt 19 rv:lla ja liikkeitä olen tuntenut jo noin kuukauden ja selvästi ja aika paljonkin viime aikoina. Liikkeet (potku, töytäisyt) ovat tuntuneet heti häpykarvoituksen yläpuolella. Nyt liikkeiden tuntemukset vähentyneet huomattavasti. Huolestuttaa tietty... :(
Osaako joku sanoa mistä kyse?
Kiitos jo näin etukäteen!

oon suunnilleen samassa vaiheessa kun sinäkin, 20+6 ja olen vasta pari viikkoa sitten alkanut tuntemaan liikkeitä.. Kuitenkin, joinakin päivinä tunnen paljon vauvan liikkeitä, mutta sitten on hiljaiselopäiviä joilloin olen ihan varma että vauvalle on tapahtunut jotain pahaa :'( Kunnossa se kuitenkin on aina ollut eli varmaan vain on ollut eri asennossa..

Hiljaispäivinä olen aina itseä rauhoittaakseni kuunnellut vauvaa dopplerilla, mutta sekin kyllä aiheuttaa joskus muutaman minuutin stressipiikin kun etsin ääniä ja mitään ei kuulu, ei löydy.. ja sitten lopulta jostakin löytyy pulssi, välillä saa etsiä pitkäänkin :)

Vauva vielä sen verran pieni ettei jokaista liikettä tunnu.Ja sitten ku sellasessa asennossa että liikkuu selkärankaan päin ni liikkeitä ei tunne hyvin,välttis ollenkaan.Muistan itsekin näiltä 3:lta ton...

Alussa aattelin hankkia dopplerin, mut sit ku alko liikkeet tuntuu niin aikasin, ni aattelin, et ei Doppleria mitään tarttekkaan hankkii.... No mut, en mä nyt enää doppleria edes suunnittele hankkivani, mut ois se kiva jos se ois... Ni ei tarttis nytkään murehtia!

Yhteistyössä