V
väsynyt
Vieras
Nyt jo useamman viikon ajan mennyt nukkumaan klo 01-03. Olen kokeillut, että herätään aikaisin, ei auta, nukkuu sitten useammat päikkärit. Esim. eilen heräsi kahdeksalta, nukkui neljät päikkärit, nukkumaan klo 02. Viimeisille päikkäreille rupesi klo 23, annoin ruveta, koska ajattelin että alkaa yöunille.. heräsi 30min nukuttuaan kukkumaan..
En tiedä mitä tekisi, vai pitääkö tehdä mitään ja mennä vain vauvan ehdoilla? Ikää hänellä on nyt 6kk.
On ollut alusta asti todella vaativa sylivauva. Ei nukahda juurikaan muuten kuin syliin tai tissille, ei ota tuttia. Heräilee edelleen öisin syömään (imetän) 2-3h välein, vieressä nukkuessa saattaa välit olla pidempiä. Olen antanut toisinaan nukkua vieressä, mutta välillä nostan omaan sänkyynsä, sillä itsellä ne vähäisetkin unet kärsii, kun vauva pyörii ja huitoo. Kärsin myös niskaongelmista, joten siksikin olisi hyvä saada vauva omaan sänkyynsä, vaikka se niin suloinen vieressä onkin :/
Osaisiko joku ystävällisesti neuvoa.. Vauva on esikoiseni.
On ollut alusta asti todella vaativa sylivauva. Ei nukahda juurikaan muuten kuin syliin tai tissille, ei ota tuttia. Heräilee edelleen öisin syömään (imetän) 2-3h välein, vieressä nukkuessa saattaa välit olla pidempiä. Olen antanut toisinaan nukkua vieressä, mutta välillä nostan omaan sänkyynsä, sillä itsellä ne vähäisetkin unet kärsii, kun vauva pyörii ja huitoo. Kärsin myös niskaongelmista, joten siksikin olisi hyvä saada vauva omaan sänkyynsä, vaikka se niin suloinen vieressä onkin :/
Osaisiko joku ystävällisesti neuvoa.. Vauva on esikoiseni.