vauvan sairaalakassi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakkaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei ollut vauvalle oikeastaan muuta kuin kotiintulovaatteet. Sairaalasta saa vaipat ja pyllyrasvat +muut tarvikkeet koko ajaksi. Itselleni oli peseytymisvälineet, lukemista, vaatteita. Imetysliivit kannattaa olla, niitä ei ainakaan meidän sairaalassa ollut.

Miksi otatte vauvalle vaippoja sairaalaan? Meillä ainakin on sairaalassa Pampersin ja Liberon vaippoja, joten ei sinne omia kannata viedä. Vauvalle oli vaan kotiintulovaatteet, jotka mies toi kun kotiin meidät haki.

no itselläni oli sairaalan vaatekerta .Ihan siitä syystä että tuo vaatehuolto pelaa jos ei ole paita märkä maidosta niin sitten on jotain muuta tahraa .Sai vaihtaa vaatteita muutaman erikerran päivän mittaa.Kotiin lähdin ihan säädettävissä mammapöksyissä ja väljässä collarissa.ne isäntä toi tullessaan.Vauvalla oli kotiintulo vaatetus ja turvakaukalo

Otan vaippoja siksi kun meillä on yli tunnin matka. Jos tulee "jättipotti" housuun heti alkumatkasta niin voi sitten vaihtaa. Tutin otan myös kun tyksistä ei ainakaan viimeksi saanut sitä mukaan. Voi tulla sekin tarpeeseen pitkällä automatkalla.

Kotiintulo vaatteet sille oli vain mukana, kaiken muun tarvittavan saa sairaalassa. Mulla oli omat vehkeet, olovaatteet ,pyyhe ym muut mukana. Sekä runsaasti luettavaa. Nyt ottaisin mukaan vielä mp3sen ja kannettavan dvd soittimen sekä pari filmiä. Jos siellä joutuu oleen kauan niin aika käy tuhottoman pitkäksi. Käsityöt hyvä idea kans jos olet käsityö ihmisiä.

Minä juuri pakkasin vauvan vaatteet kotiin lähtöä varten; vaippa, harso, pitkähihainen body, puolipotkuhousut, töppöset, myssy, välipuku ja matkapussi. Isi tuo sitten turvakaukalon, kun lähdön aika koittaa.
Itselleni pakkaan sitten mukaan vaihtovaatteet myös. Sairaalassa käytän kyllä ihan sairaalan vaatteita, en halua turhaa pyykkimäärää kantaa kotiutuessani.

Minäkin tänään pakkasin..
Itselleni vaan shamppoon ja suihkuvaahdon.. sairaalan on niin kälysiä että kiva kun rankan työn jälkeen saa omat hyvät tuoksut..

Mies saa sitten tuoda jotkut vaatteet kun tulee hakemaan .. siis minulle.
Laitoin myös kassiin pari yösidettä jos sairaalassa sattuu olemaan tarjolla vaan JUMBO kokoa.

Vauvalle laitoin villabodyn, sukkahousut,villaiset tumput, trikoisen vaatekerran (jos kylmä päivä) ulkohaalarin ja villaisen kypärämyssyn.
Mies tuo kaukalon hakiessaan ja lisäksi fleesepeiton vielä vauvan päälle jos kylmä/tuulista kun kotiin lähdetään.

Meillä matkaa synnäriltä kotiin pari kilsaa ja autolla tietysti mennään.

Mies saa sitten tuoda tarpeen mukaan jotain jos tarvitsen.. ainakin lukemista varmaan ja imetysliivit otan myös mukaan ..

Yhteistyössä