Vauvan sukupuoli rakenneultrassa, onko pitänyt paikkansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva tytön äitikö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva tytön äitikö

Vieras
Miten luotettavia nuo rakenneultrissa tehdyt veikkaukset sukupuolen suhteen ovat? Onko teillä pitänyt paikkansa? Meillä oli rakenneultra rv 20+5 ja ultrannut lääkäri totesi hyvin pian ultrauksen aloitettuaan että kyllä tää tytöltä näyttää enemmän kuin pojalta. :)
Eihän sillä sukupuolella nyt sinänsä ole väliä, eikä aiota sisustaa mitään huoneita sen mukaan ( ;) ) mutta mietin vaan että "uskaltaisko" sitä hankkia ensimmäiset mekot jo odottamaan kaappiin. :)

Meillä kuopuksen kohdalla sanottiin tyttöä ja tyttöä odotettiin. Olikin poika :) Oli kylläkin perätilassa, joten sukupuolielimiin ei ehkä saanut kunnollista näkyvyyttä.

Meille ultraava kätilö sanoi rakenneultrassa, että on tyttö.

Sen perusteella ostettiin vaunut ja kaikki vauvan tarvikkeet,
eikä tarvinnut käydä vaihtamassa :)

2 poikaa ja 1 tyttö. Kaikista on tullut mitä ultraaja lupailikin! Pojista sanoi melko varmat pojat, kikkelit näkyi omaankin silmään. Tytön kohdalla sanoi että ei täällä mitään killuttimia näy, vaikka kuinka etsisi. Minä (tyhmäkö?) oon melko sokeesti luottanut nuihin ultran lupauksiin!

Pojista ei meillä ole ollut epäilystäkään etteivätkö olisi aivan VARMASTI poikia, sen verran retteesti sukukalleudet sojossa on olleet rakenne- yms. ultrissa. Tytöstä ei sen sijaan ollut kätilö aivan varma, sanoi vaan että jos jonpaakumpaa pitäisi veikata niin tyttöä. Tyttö silloin tulikin. Eli meillä on pitänyt paikkansa joka kerta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva tytön äitikö;28280755:
Miten luotettavia nuo rakenneultrissa tehdyt veikkaukset sukupuolen suhteen ovat? Onko teillä pitänyt paikkansa? Meillä oli rakenneultra rv 20+5 ja ultrannut lääkäri totesi hyvin pian ultrauksen aloitettuaan että kyllä tää tytöltä näyttää enemmän kuin pojalta. :)
Eihän sillä sukupuolella nyt sinänsä ole väliä, eikä aiota sisustaa mitään huoneita sen mukaan ( ;) ) mutta mietin vaan että "uskaltaisko" sitä hankkia ensimmäiset mekot jo odottamaan kaappiin. :)

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä, kun täälläpäin ei lääkärit ultraa tehdessään sano sukupuolta JOS eivät näe niitä varsinaisia sukupuolielimiä - eli ne ei matkan varrella muutu ja ei siis ole veikkausta nähnytkään van ihan faktaa. Mä sanoisin että se joka "veikkaa" sukupuolen, ei ole muutenkaan siinä ultraamisessa kovin pitkälle kehittynyt.

Ja kyllä, seitsemän kertaa mennyt niinkuin on sanottukin. Kahdeksas vielä todeksi näkemättä :)

Tyttöä veikattiin, tai ei oikeastaan edes veikattu, kun hyvin selkeästi näkyi pimppi.
Itsekin sen kuvasta tunnistin, laittoipa kätilö sellaisen valkoisen nuolenkin siihen kuvaan osoittamaan.

Naureskeltiin silloin kavereiden kanssa, että raukka tyttö, kun puoli sukua ja tuttavapiiriä nähneet hänen sukuelimensä ennen kuin on ollut edes maailmassa. :D

Ekassa raskaudessa ei uskaltanut veikata mitään ja tokalla kerralla sekä rakenneultrassa, että synnytystapa-arviossa veikattiin tyttöä...poika kuitenkin syntyi. Hyvin oli kaveri pitänyt vehkeensä piilossa ;)

Yhteistyössä