Vauvan sukupuoli ultrassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jännittää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jännittää"

Vieras
Hei! Minulla lähenee aika rakenneultraan ja nyt kaiken muun lisäksi jännittää myös vauvan sukupuoli. Ajattelimme mieheni kanssa tätä kysyä, jos mahdollista. Kummassa tapauksessa (tyttö vai poika) on se erehtymisen mahdollisuus sukupuolen suhteen suurempi? Kaukaisesti muistelisin jostakin kuulleeni, että tyttöä saatetaan helpommin veikata pojaksi? Jos näin, niin miksi? Yritin etsiä Googlesta tietoa, mutten tainnut osata oikeita hakusanoja :(

Kyseessä on esikoiemme, joten olisi kiva ostaa jo hieman jotain värillistä vaatetta vauvalle valmiiksi (unisex-vaatteet ovat joskus niin kovin tylsiä).

Jos sanotaan tytöksi, niin ei välttämättä olekaan jos pippeli on piilossa, jos pili näkyy ultrassa niin on iha, varma poika, mikäli Se siis ihan selvästi näkyy haarovälissä.

Ultran pojat on yleensä poikia, joskin tuttavapiiriin mahtuu pojaksi ultrattu tyttökin.

Mutta tytöt menee useammin metsään, ovatkin poikia synnyttyään. 4D-ultra on eri asia. Jos siinä lääkäri sanoo, et on satavarmasti tyttö, sitten se on satavarmasti tyttö. Mut tavallisilla ei oo niin varmaa.

Syy siihen miksi joku tyttövauva tulee tulkituksi poikavauvana on se, että tyttöjen ulkosynnyttimet voivat olla turvoksissa sen verran paljon että heikompilaatuisella ultralla ne voidaan tulkita kiveksiksi.
Mutta jos ultraaja on alan oikea ammattilainen ja käytössä on kunnon laitteet (3D/4D) niin sukupuoli lienee ihan varma jos ultraaja niin sanoo.

no meillä tuttaville sanottiin ultrassa että tulee tyttö, mutta tulikin poika. Sitten minä itse jouduin käymään ultrissa vähintään kerran kuussa omissa raskauksissani ja välillä lääkäri sanoi että tyttö...eiku poika...eiku tyttö...eli todellakin aika veikkausta tuntui olevan, vaikka ultraajat oli ihan ylipoistosairaalan erikoislääkäreitä.

ne nyt todellakin on niin samannaäköiset ne alapäät vielä rakenneultrankin aikoihin, että erehtymisen mahdollisuus on suuri.

Kyllä ne aika varmoja on ainakin meillä olleet ja kivekset on itekin nähty. Mua ultrailtu ylimäärästä kans ja aina ollut poika ja rakenne ultrassa jo oli selvä poika ultraajan mukaan. Siellä 3D ultra käytössä. Mä ainakin oon ostanu jo tyylin ensimmäiseks puoleks vuodeks pojan vaatteita valmiiks :D

Mä ihmettelin vasta omassa ultrassa kun ultraaja sanoi että tytöltä näyttää, näkyy myös häpyluu. Eikös miehilläkin ole muuten jonkinnäkönen häpyluu?:D en ole muistanut googletella asiaa nyt jotenkin tuo kommentti jäi ihmetyttämään..

Yhteistyössä