vauvan sukupuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
lueskelin tuossa vkl.vanhoja vauva-lehtiä ja siinä oli mielenkiintoinen juttu vauvan sukupuolesta ja väite että toisen ja kolmannen lapsen sukupuoli on taipuvainen seuraamaan ensimmäisen lapsen sukupuolta, kyllä mä tiedän perheitä joissa on poika, poika, tyttö. mutta oisko tossa jotain perää kuitenkin. että toiset parit saa helpommin tyttöjä ja toiset taas poikia.

Sit sellanenkin väite oli että joillakin miehillä on "poikageeni", eli enemmän poikasiittiöitä ja taipumusta poikiin?tiedä häntä sitten... :whistle:

No poikageeniä ei ole, mutta tutkitusti suuri testosteroni määrä lisää poikasiittiöiden määrää eli miehet, joilla on paljon testosteronia saavat enemmän poikia kuin miehet, joilla on sitä vähemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja tasan 2 mahollisuutta:
Höpönlöpöt.
Fifti-fifti sanon minä...

itseasias suomessa syntyvistä vauvoista tyttöjä on 49% ja poikia 51% pieneen sukupuolijakauman vääristymään saattaa vaikuttaa juuri poikasiittiöiden nopeus. ja tää on faktaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
Alkuperäinen kirjoittaja tasan 2 mahollisuutta:
Höpönlöpöt.
Fifti-fifti sanon minä...

itseasias suomessa syntyvistä vauvoista tyttöjä on 49% ja poikia 51% pieneen sukupuolijakauman vääristymään saattaa vaikuttaa juuri poikasiittiöiden nopeus. ja tää on faktaa.

Faktaa ja ah niin sattumaa.Vai joka vuosi sama homma?

Yhteistyössä