Vauvan tuloon valmistautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hunaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hunaja

Vieras
Joko olette raskausviikolla 35 olleet "valmiita" vauvan tuloon? Täällä vielä kaikki pesemättä, sänky petaamatta ja hoitonurkkaus laittamatta. Tavarat on kyllä hankittu, mutta alkaa vissiin olla aika jo laittaa kiireellä, vai? :)

Ehtii ne myöhemminkin.
Ei meillä ainakaan vauvansänkyä edes tarvittu :D, vaunut/rattaat ehtii kasata laitokselta päästyäänkin, vaatteet voisi ehkä valmiiksi pestä ja hoitopöydän kasata (tosin vaipanvaihto sujuu kätevästi sängylläkin).

Rintapumppu käyttövalmiiksi :attn: , mulla ei ollut ja menin sitten suoraan sairaalasta Stockalle...

Kaikki on valmiina kun muistaisin ostaa vielä purkin talkkia ja vaippoja ja tuttipulloihin uudet tutit. rv26 +1
Pinnasänkykin on ollut valmiina jo vissiin jostakin rv15 asti, kun huutonetissä oli tosi halvalla yhden yön käytettynä.
Lakanat tein viime viikolla ja äitiyspakkauksen vaatteet on pestyinä kaapissa. Laitoin jopa koko laput hyllyille että isäntä ei pääse silläkään verukkella välttymään pyykkihommilta :D

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Kaikki on valmiina kun muistaisin ostaa vielä purkin talkkia ja vaippoja ja tuttipulloihin uudet tutit. rv26 +1
Pinnasänkykin on ollut valmiina jo vissiin jostakin rv15 asti, kun huutonetissä oli tosi halvalla yhden yön käytettynä.
Lakanat tein viime viikolla ja äitiyspakkauksen vaatteet on pestyinä kaapissa. Laitoin jopa koko laput hyllyille että isäntä ei pääse silläkään verukkella välttymään pyykkihommilta :D

mulla oli kanssa esikoisesta kaikki valmiina oikeestaan raskauden puoliväliin mennessä:D Nyt toista odotellessa olen "pakottanut" itseäni siihen että en ajattele vielä koko asiaa, koska tiedän että kun äitiysloma alkaa, se voi olla kuollettavan tylsää aikaa, jos on fyysisesti hyvässä kunnossa ja vauvaa ei näy

No juu, mulla oli tossa koulujen alkamisaikaan kuukauden sairasloma töistä vuodon takia, ja silloin oli "himpun" tylsää, varsinkin kun palkka oli vasta tullu, ja nyt kun oma koulu loppu 7.11 niin eipä oo ollu paljon mitään kummempaa, voi sitten loppuaikana nostaa jalat vaan reteesti pöydälle ja kattoa telkkaria tuntematta huonoo oma tuntoo tekemättä olevista :D

Yhteistyössä