Vauvan vaatteiden osto, raskauden aikana???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epävarma mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epävarma mamma

Vieras
Odotan toista lasta. Ja ultrassa eivät osanneet sanoa tarkkaan sukupuolta, näyttää pojalta mutta oli vain 50% varma asiasta!
Esikoista kun odotin niin olivat varmoja että ultrassa näky poika ja näin oli :)

Mutta nyt minun olisi aika rupeen osteleen masu asukille vaatteita, ostanko vaaleanpunaista Hello Kittyä/ siniset pöllö housut :):):)

Eipä sitä varmaks tiedä vaikka savoisivat kuinka varmaksi ultrassa sukupuolen.:) Mulla kyllä molemmat osuneet oikein. Tätä veikkaavat tytöksi, maha on kyllä ihan poikamaha. No viikon päästä sen näkee varmaks kun syntyy.:) Ei kannata hirveästi mitään valmiiks ostella tai sit ostelee sellasia mitkä käy molemmille.

Kyl alesta ostaminen kannattaa aina. Jos tulee väärää väri niin ne voi sit ankaa kavereille vauvalahjoiksi tai myydä voitolal huutonetissä. Nykyään kyllä sukupuolineutraaleja vaatteita on tosi vähän! :/

osta neutraaleja molemille sopivia tai osta sitten vasta ihan loppuvaiheesta.
Itse ostin enemmän vasta kun vauva oli syntynyt. Ainoat mitä ostin etukäteen oli
vaatteet, joilla poika tuotiin kotiin sairaalasta. Sitä ennen en ostanut mitään.
Äitiyspakkauksen vaatteilla pärjättiin hyvin ja mummin ostamilla hienostovaatteilla Espanjasta.
Nyt ostan koko ajan pojalle vaikka mitä. Olen vaatefriikki ja kenkäfriikki itsekin.
En halua, että poika kuljee nukkaisissa kuteissa.

voihan sitä ostaa vaikka valkoisia vaan, ettei heti tarvi kaupoille sännätä. Ja kyllä mä ainakin olen löytänyt paljon neutraaleja vaatteita kaupoista... esim ruskea sopii molemmille ja nykyiset retrovärit...

Yhteistyössä