vauvasairaala ja vauva tulossa-ohjelmat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liikuttunut odottaja ja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep, olen katsonut ja katson mielelläni kaikki odotukseen ja synnytykseen liittyvät ohjelmat. Samalla muistelen aina omia vastaavia aikojani liikutuksen vallassa (ne ajat kun ovat omalta osaltani takanapäin).

Mua kiinnosti ne teininä ja aikuisena ennen omaa raskautta, mutta lapsen saatuani en enää ole noista kovinkaan kiinnostunut. Sairaala-sarjat kyllä menee, mutta se "vauva tulossa" ei jaksa kiinnostaa.. ja nehän on tällä hetkellä uusintojakin.
Niitä teini-äideistä kertovia jaksan katsella, ne ovat jotenkin jännempiä.

Jotain amerikkalaisia vauvaohjelmia olen katsonut, ja aina ne jaksavat hämmästyttää. Kalenterista katsotaan pari viikkoa ennen laskettua aikaa hyvä päivä tehdä leikkaus tai käynnistää synnytys. Jos synnytys tapahtuu alakautta, nainen pumpataan täyteen lääkkeitä ja synnytys tapahtuu sängyssä maaten passiivisesti. Siis aina!

jeps, katson ja kaikki synnytys-ohjelmat. faktalta tulee parempia ko. ohjelmia. mietinkin tässä juuri joku päivä että kuinkahan kauan noi vielä jaksaa kiinnostaa, kun enää en oo vauvoja tekemässä enkä synnyttämään menossa.

Minä aina liikutun kamalasti, siinä kohtaa kun se vauva putkataa maailmaa, ja vanhemmat on niiiiiin onnellisia. Kurkkua kuristaa ja silmät kostuvat :) Varsinki suomalaiset ja ruotsalaiset synnytysohjelmat saavat "hanat auki"

Yhteistyössä