Vauvatalo Johannan palvelu

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Kyllähän mies muistutti mennessä, että palvelu ko. kaupassa Tampereella on surkeata, mutta siitä huolimatta halusin sinne mennä. Aamupäivällä katselimme turvaistuimia (myyjä muuten ei osannut edes käyttää tutkittavaa tuotetta). Iltapäivällä palasimme sinne ja ei se palvelun tai esim tiedon taso ollut vieläkään noussut.

Myyjistä olisi ollut ok myydä turvatuote ilman suomenkielisiä ohjeita ("ei kai sellaisia tarvitse olla" ) eikä mitään tietoa mitä värejä esimerkiksi voisi tilatessa saada. "teidän täytyy soittaa viikolla uudestaan ja tilata silloin".

Onko oikeasti liikaa vaadittu, että viikonloppuisin tuolla olisi myyjiä, jotka tietäisivät myytävistä tuotteista jotain, tai että he edes helposti löytäisivät tarvittavan tiedon. Kovin ihmeellisestä asioista ei ollut kyse. PS. jos asiakas palaa katsomaan samaa tuotetta (pirun kallista vielä ) saman päivän aikana, on todennäköistä että he haluavat jopa ostaa sen.

Mä harkitsen oikeasti tilaavani sen muualta. Palvelusta aina meillä maksetaan, mutta mistä hitsin palvelusta? Mihinkään ei osata vastata...

*urputus loppuu. Kiitos että sain avautua *

Samoja kokemuksia samasta liikkeestä :wave:

Meille olisi myyty amme ja jalat eri paria, jos mies ei olisi vaatinut sitä koottavaksi liikkeessä. Ja sinnehän se sitten jäi liikkeeseen väärin koottuna vielä kaiken lisäksi ;)

Me ollaan asioitu siellä liikeessä ainakin 10 kertaa ja aina on ollut palvelu ollut asiallista. Lauantaisin ei kannata mennä ollenkaan, silloin siellä ei kertakaikkiaan saa palvelua.

Minäkin olen saanut Tampereen Vauvatalo Johannassa ihan hyvää palvelua, sovittivat istuimia autoon kun pyysin, ja hoitivat myös tuplarattaiden takuukorjauksen ja lopulta rungon vaihdon ihan asiallisesti. Lastentarvikkeeseen en mene vapaaehtoisesti, VauvaPopissa taas saa oikein hyvää palvelua :)

Meillä oli aikaisemmin ongelmia turvaportin korjaamisessa takuuseen. Tosiaan viikonloppuisin kukaan ei tiedä mitään ja tieto ei myöskään välity viikkoihmisille. Miten voi yhden portin korjaus kestää viikkotolkulla. Ja kukaan ei tiedä mitään, kun sinne soittaa. Hermot meni lopulta kokonaan ja pyysin osat itselleni ja korjasin ne itse. Meni aikaa 5minuuttia korkeintaan.

Tänään ei ollut edes syynä ruuhka. Liikkeessä ei ollut kummallakaan kerralla enempää asiakkaita kuin myyjiäkään. Se oli puhtaasti: "mä en tiedä mitään, oon vaan töissä täällä" asenne, joka kuulsi niin läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja 00:
mä taas en oikeen tykkää käydä muksutallissa :/

Muksutalli on ihan järkky :(

Se (ilmeisesti omistajanainen) on ensin kohtelias, mutta kun tuotteesta löytyy jotain vikaa (yritin viedä takuukorjaukseen hajonneita rattaita) niin tämä nainen väitti että olen itse rikkonut rattaat.
Ei suostunut ottamaan rattaita huoltoon heidän liikkeensä kautta, lähetin ne sitten itse korjattaviksi.

Olen siellä kahdesti asioinut enkä ikinä enää mene.
Muilta kuullut huonoja kokemuksia myös.

Meillä sai huonoa palvelua kun oli brion n. 5v rattaat mistä menin uutta pyörää kysymään. noh, vuoden päästä menin sinne emmaljungieni kanssa; ja kas ilman mitään takuulappuja tilattiin uusi osa ja vaihdettiin ;) ja sama myyjä oli asialla..

Me ostettiin just turun johannasta vaunut ja turvakaukalo ja palvelu oli todella hyvää, vaikka muuta olin kuullut.
Oikein ystävällistä palvelua sai heti, oli tosi mukava myyjä =)

Yhteistyössä