vauvelin liikkeet

  • Viestiketjun aloittaja boltsimasu
  • Ensimmäinen viesti
Iitu
Rv 15+ alkoi tuntumaan kuin olisi pieniä kuplia vatsassa,siitä ne sitten hiljakseen voimistuivat.Kyllä ne sulla vauvan liikkeitä ovat.Mulla nyt rv 33+6 ja koko maha heiluu ja velloo puolelta toiselle vauvan oikoessa raajojaan.
 
boltsimasu
Tämä on jo toinen raskauteni. LA on 6.11, joka on esikoiseni kahdeksan vuotis syntymäpäivä. En muista enään miltä ne ensimmäiset potkut tuntui ku ehti tulla noin pitkä väli.
 
Katri
Aika jännä yhteen sattuma tuo sinun laskettuaika :)
Minulla ensimmäinen minkä LA 14.11 saa nähä tuleeko isänpäivä ylläri ennakkoon vai pitääkö jännityksessä pidempäänkin.
 
marrasmamma
Yksilöllistä nuo liikkeet, mene ja tiedä. Mulla menossa nyt 15+5 ja tunsin tiistai iltana ekan potkun/lyönnin ja sen jälkeen on tuntunut niitä muljahduksia iltaisin.Päivisin ei huomaa kun on töissä, kun on hyvinkin liikkuva työ. Mutta kun istuu alas huomaa liikkeitä. Kolmatta lasta odottelen
 
katsku
täälä sama, tunsin tuossa 21-22 viikon paikkeilla ekat runsaat muljahdukset ja melskaukset mahassani...
Nyt sitten kun on edetty 3viikkoa eteenpäin, olo on turpea ja pyöreä aika ajoin ja vauhtia on mahassa saatikka kun saamme pienokaisen tähän maailmaan niin juoksee varmaan futari kourassa ja lenkkiä siinä sivussa...(jos vanhempiin tulee!!)
 
Lness 20+1
Mulla on jo 17+3:sta asti tuntunut päivittäin tosi vahvoja liikkeitä, tota ennen pari viikkoa pientä kutittelua.
Ekaa odotan, fiilis on kyllä ihana kun vauva myllää masussa koko ajan=)

 

Yhteistyössä