Vedinkö herneet nenään turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Meillä on töissä menossa liikuntakampanja, jossa sääntöjen mukaan merkataan ruksi joka päivälle, jolloin on liikkunut vähintään 30 minuuttia ulkona. Liikunnan voi suorittaa myös kahdessa 15 min pätkässä. No minulle tuo 30 minuuttia tulee täyteen jo aamulla, kun käytän koirat lenkillä, mutta tästähän nyt on ongelma tullut. Jotkut joko 1. ei usko, että käyn tuon reilun 30 min lenkin, tai 2. eivät pidä sitä oikeana liikuntana.

Ja koskapa kampanjan voittajalle on luvassa jokin pieni palkinto, niin ensin ehdotettiin, että voitaisiinko palkinto arpoa, jos minä kerran liikun joka päivä :o Ja nyt sitten ollaan muuttamassa sääntöjä, että mitä saa merkata ja mitä ei, ettei vaan minulle tulisi sitä ruksia joka päivälle. No, minä sain tarpeekseni ja kävin tänään pyyhkimässä pois kaikki rastini.. pitäkööt prkl kampanjansa |O

Haha! Kylläpä ovat kateellisia. No miten heidän liikuntansa on jotenkin parempaa? Huvittavaa. Sitten, jos lähdetään arpomaan, niin sano ettei palkinto kuulu näin kellekään. Eihän kukaan kiellä heitä liikkumasta aamulla puoli tuntia, ainahan voi herätä aiemmin!!

No et vetänny :D

Toisaalta (mie oon tälläinen, aina toinen kantti) jos haettiin SITÄ, että LISÄTÄÄN sitä päivittäistä liikuntaa. Mutta jos kaikki merkataan, jopa ne normaalit jumpat ja kuntosalit joilla on käyty vuosia, niin samalla tavalla koiruuttamisetkin kuuluu laskea. :D

Et vetänyt! Muutkin voivat ihan vapaasti liikkua joka päivä.

Meilläkin on töissä liikuntapisteiden merkintää (ei kampanja vaan jatkuva juttu). Kerran vuodessa palkitaan kolme eniten liikkunutta ja lisäksi arvotaan yksi palkinto (arvontaan pääsee mukaan kunhan on edes yksi merkintä ).

Meillä ei kukaan onneksi ole kateellinen esim. sille kaverille joka kulkee pyörällä töihin joka päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja heh=):
Haha! Kylläpä ovat kateellisia. No miten heidän liikuntansa on jotenkin parempaa? Huvittavaa. Sitten, jos lähdetään arpomaan, niin sano ettei palkinto kuulu näin kellekään. Eihän kukaan kiellä heitä liikkumasta aamulla puoli tuntia, ainahan voi herätä aiemmin!!

Niin ja kun kyse ei ole edes siitä, että olisin niin sen palkinnon perään. Arpokoot, jos eivät sitä minulle halua antaa. Mutta lähes kaikki muut täällä on jonkin sortin liikunnanammattilaisia (entisiä MM- tason, nykyisiä SM-tason urheilijoita, liikunnan ohjaajia tms.). Harmittaa vaan tuo asenne.. ettei minun liikunta muka ole tarpeeksi hyvää. Kai ne kuvittelee, että minä oikeasti seison koirien kanssa 5 minuttia tien varressa ja kusetan ne naapurin postilaatikolle |O

kyllä se puoli tuntia aamuisin koiran kanssa on liikuttaa... ja kolme rastia jos käy kolmella tuollaisella lenkillä...
Onhan työpaikalle kävelykin liikutaa...

Meillä on myös tuon tyylinen kamppanja menossa töissä...
Siihen lasketaan mm. siivous, lasten kanssa leikkiminen remontti työt ja liikunta...
on kunnan oma liikunta kamppanja... ja kaikille kunnan työntekijöille samat määreet...

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Todella naurettavia työkavereita ap:llä. Ovatko muissakin asioissa noin lapsellisia? Anteeksi uteluni, mutta miten jaksat katsella heitä... :/

No, minulle tuo heidän käytös oli tosi yllätys. Ja pakko myöntää, että minulle tuli tosi paha mieli tuosta :(

Ei jestas mitä porukkaa teillä on töissä!!!!! Ihan syystä vedit herneet nenuun!
Voihan sitä tämän jälkeen epäillä kaikkien lenkkeilyä...yhtä hyvin jos joku käy kävellen kaupassa, niin voiko sitä merkitä sitten lenkkeilyksi jos ei kerran koirankusetuslenkitkään kelpaa???
Meillä on sama kamppanja meneillään ja lenkki on aina lenkki, kusetit sitten koiraasi aamulla tai käyt illalla kävelemässä.
Tuollainen säätäminen pilaa koko idean!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Meillä muuten häviäjä joutuu tarjoamaan toisille pullakahvit. Voitte uskoa, että leivon pahaa pullaa... tukehtukoot siihen :kieh: :D

Ei sun tarvii mitään pullia tarjota kun vetäydyt koko kilpailusta. Etsä voi olla häviäjä jos et kerran osallistu. Voi aikuiset ihmiset olla lapsellisia.

Yhteistyössä