Hae Anna.fi-sivustolta

Vedonlyönti

Viestiketju osiossa 'Harrastukset' , käynnistäjänä Veikkaaja, 09.02.2013.

1. Veikkaaja Vierailija

VihjeHarava Onko täällä parhaat ilmaiset vedonlyöntivihjeet? Ainakin muutaman viikon otannalla olen reilusti voitolla..tänään mm.10 oikein vakiossa ja lisäksi tukku T65 ja TOTO5 osumia:)Olen tilannut joitakin maksullisia vihjeita, jotka ovat osuneet paljon huonommin..

2. Jormako Vierailija

Ainakin nuo urheiluvedot ovat osuneet hyvin ja raveissakin muutamia osumia. Toisella foorumilla huhuttiin, että tämä olisi Vuoksenmaan valtaus ilmaisille vedonlyöntivihje-markkinoille..

3. JiiGudelainen Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Näyttää olevan VihjeHarava kadonnut. Oliko täyttä fuulia? Jäikö mitään käteen ketjun aloittajalla? Näitä vihjesivuja näyttää kaatuvan ja nousevan kuin sieniä sateella. Liekö samanporukan aikaansaamisia blogilistalle just ilmestynyt Vedonlyöntivihjeet niminen blogi? Turhia vetovinkkejä joilla tulee vaan tappiota. Jos ne laskisi omien vinkkiensä voitot siellä sivustoilla, niin kaikki seuraajat kaikkoaisi... Kannattaa tehdä itse kunnon analyysit saa paljon paremman mahdollisuuden voittoon. Vähän tilastoja jaksaa tiirata ja kattoo pelit niin avot.

4. Ilmaisetvedot Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari