Veikkaatteko, että noi tommoset on maksullisia esiintyjiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Kun realityshow'ssa on aina noita ....öö... höppänöitä.

Tai siis lähinnä noissa, missä haetaan parasta laulajaa, tanssijaa ...mitä ikinä. Suomen Idolsissa esiintyi se -- mikä sen nimi oli -- Iki, Issi tms. ja tossa Tanssi, jos osaat -ohjelmassa oli just ihan samanlainen (sama käytös) homopoika.

Veikkaatteko, että on vaan sattumaa? ...musta vähän tuntuu, et kun noi vetää niin pahasti yli, niiden on pakko olla maksettuja "piristyksiä"...

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Ai että oliko Ibi Love järjestetty juttu?

Ihan takuulla oli.

Just se. Ibi Lovehan sen nimi olikin.. :D

Veikkaatko, et oli? Mä silloin ajattelin, et ei välttämättä ollu, mut jotenkin kun joka show'ssa on alkanut olla semmoinen samanlainen persoona.. Käy vähän vanhaks vaan toi juttu jo.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Ihan takuulla oli.

Veikkaatko, et oli? Mä silloin ajattelin, et ei välttämättä ollu, mut jotenkin kun joka show'ssa on alkanut olla semmoinen samanlainen persoona.. Käy vähän vanhaks vaan toi juttu jo.

American Idolisin viime jaksossa oli taas yksi vähän vastaava tyyppi. Se laulaja-tanssija-superstar -jantteri, joka ei sitten osannut sen kummemmin laulaa, tanssia kuin olla superstarkaan.

Järkätty hahmo, sanon minä.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Ihan takuulla oli.

American Idolisin viime jaksossa oli taas yksi vähän vastaava tyyppi. Se laulaja-tanssija-superstar -jantteri, joka ei sitten osannut sen kummemmin laulaa, tanssia kuin olla superstarkaan.

Järkätty hahmo, sanon minä.

No katos kummaa. :D Tuo homopoikakin tuossa just lauleli samat sanat: I'm a superstar, ok... :D Ja taidot oli sit vähän suomalaista baari-Mikkoa parempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:

Ihan takuulla oli.

ibistä oli jossain videonpätkä mikä oli tehty psykiatrisessa sairaalassa, että silleen..

Says who?

Eli mistä me se tiedetään, onko nekään aitoja? Ja vaikka olisikin, niin ei sekään todista, etteikö hän voisi olla osa ohjelmaformaattia. On ne hullut kautta maailman sivun aina välillä töitäkin tehneet. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:

Ihan takuulla oli.

ibistä oli jossain videonpätkä mikä oli tehty psykiatrisessa sairaalassa, että silleen..

Joo, kyllähän se voi ihan aidosti hullu olla. =) :D Mutta silti vähän veikkaan sovituksi jutuksi sitä sen esiintymistä. ...ja tavallaan onhan se "aidompaa", jos tutut jo tietää, et joo no toi on tommonen kaheli..

Yhteistyössä