Veikkauksia.. menkat alkamassa vai ovis vasta?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
Tilanne siis se, että olen synönyt pitkään cerazetteja.. reilu kaksi viikkoa sitten lopetin ne, kun kierto venyi tosi pitkäksi, silloin oli kp62. Kävin lääkärissäkin silloin kun viikon verran oli ollut kovia alavatsakipuja ja migreenikin alkoi sinä päivänä.. Lääkäri sanoi että voi olla kertynyt sen verran "veristä massaa" että se aiheuttaa kipua ja sen migreenin.. No lopetin sitten pillerit ja kivutkin loppui melko pian. Nyt on sitten taas mekkamaista jomotusta ja kamalasti valkovuotoa/limaa, että onkohan tää nyt sitten merkki niistä alkavista vuosisadan menkoista vai vasta ovulaatiosta? Ja nyt siis jo kp 78 :D

Mun mielestä on säälittävää, että ei tajua, ettei oma kroppa ole lisääntymiskelpoinen, vaan syö lääkkeitä, että mahdollisesti ehkä voisi kenties tulla raskaaksi ja sitten vielä arpoo että ovuloiko!!! Nainen, milloin tunnet kehosi?

Alkuperäinen kirjoittaja pera ja mä:
Mun mielestä on säälittävää, että ei tajua, ettei oma kroppa ole lisääntymiskelpoinen, vaan syö lääkkeitä, että mahdollisesti ehkä voisi kenties tulla raskaaksi ja sitten vielä arpoo että ovuloiko!!! Nainen, milloin tunnet kehosi?

Et taida olla oikein tutustunut näihin nykyisiin ehkäisykeinoihin, jotka eivät vähennä hedelmällisyyttä. Vaan munasolut säilyvät ehkäisyn käytön vuoksi! TAitaa itelläs olla vähän hukassa omat tiedot.

AP:Luulen että sulla on ovis tai sitte johtuu hormoneista ku pillerit lopetit:)

Hmm.. enpä usko että nuo pillerit ovat mitenkään hedelmällisyyttä vähentäneet (ikääkin alle 25 ja kolme lasta ;) ), ja olen siis lopettanut ne.. Tarkoituksena ei kuitenkaan ole siis raskautua, vaan odottelen nyt niitä menkkoja alkavaksi ihan luomuna ja sitten vaihdan johonkin toiseen ehkäisyvälineeseen.. Mutta siis kipuja mulla ei oo ikinä ollut menkoista saatika ovulaatiosta, joten pohdinpa vaan, ei tarvi vetää herneitä nenään :D

Yhteistyössä