Veikkaus.fi, pelasin 20 riviä lottoa eilen mutta nyt niitä ei enää tänään ole ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ketsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"ketsu"

Vieras
Tein eilen veikkaus.fi sivustolla itselleni omalla tunnuksella 20 riviä lottoa tuntia ennen pääarvontaa ja rivien tekemisen jälkeen maksoin loton normisti suoraan nettipankkitunnuksillani. Nyt tänään kun menin katsomaan tuliko voittoja niin "omat pelit" sivulla näkyy etten olisi eilen pelannut ollenkaan? Ainoastaan näkyy että pelitililläni on tuo 20€.

(Raha siirtyy pelin maksun yhteydessä omasta nettipankista veikkaus.fi tilille ja kun arvonta on käyty niin raha "häviää" pelitilitä eli siirtyy automaattisesti veikkaukselle ja näin peli on maksettu)
Mutta nyt eilen tekemääni lottopeliä ei näy missään ja näkyy vain että pelitilillä on tuo 20€ ?

Tajusiko kukaan mitä tarkoitin tai onko kellekään ennen käynyt näin ? Potuttaa kun tein pelin normaalisti niin kuin ennenkin ja ties jos olisin jollain rivillä vaikka voittanutkin jotain :(

siis kun pelitilille ensin siirtää rahat ja senjälkeen pelaa vaikka ny lottoon 20 riviä ja maksaa ne heti sieltä pelitililtä ni sit ne vasta siirtyy ostettuihin peleihin. sun pitää vahvistaa aina se maksu ja sillon pelitilillä on oltava jo se tarvittava summa. noin miten sä kerroit se ei ole ikinä menny, ja oon pelaillu siellä vuoden. nyt muutamaan kuukauteen en ole, mutta ei se muuttunu systeemi ole.

[QUOTE="Calm in the storm";24468830]siis kun pelitilille ensin siirtää rahat ja senjälkeen pelaa vaikka ny lottoon 20 riviä ja maksaa ne heti sieltä pelitililtä ni sit ne vasta siirtyy ostettuihin peleihin. sun pitää vahvistaa aina se maksu ja sillon pelitilillä on oltava jo se tarvittava summa. noin miten sä kerroit se ei ole ikinä menny, ja oon pelaillu siellä vuoden. nyt muutamaan kuukauteen en ole, mutta ei se muuttunu systeemi ole.[/QUOTE]

No okei hyvä tietää että oli ilmeisesti täysin oma kämmi kyseessä, olen tosiaan ennenkin pelaillut mutta suhteessa niin harvakseltaan että en vissiin nyt sitten tällä kertaa jostain syystä onnistunut huomamaamaan/muistamaan sitä maksun vahvistamista... Niin ja koska lotto oli kertapeli niin sen takiahan se hävisikin "omista peleistä" koska arvonta johon se oli tarkoitettu on jo käyty ja blaablaa. Kiitos vastauksesta, peilissähän se syyllinen lymysi :D

Mä eilen lottosin ja illalla kun katsoin se oli hävinnyt. Arvoin ne numerot, mut muistan vielä osan. jos olen jättänyt kesken eli en ole kuitannut sitä pitäs siinä ehdottomasti olla joku kuittausjuttu et etkä varmasti halua pelata tätä! En kyllä ymmärrä miksi olisin jättänyt kesken...

Joo, olisin ilmeisesti voittanut muutaman rovon :(

Yhteistyössä