Hae Anna.fi-sivustolta

Veikko Enberg

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä Uskallanko?, 13.07.2007.

1. Uskallanko? Vierailija

Onko kukaan käynyt tai saanut hoitoa häneltä? Kuulin hänestä, mutta en ole vielä rohjennut ottaa yhteyttä.Jotenkin sitä tottunut naisauttajiin..

2. ph7 Vierailija

Olen käynyt useasti ja on erittäin hyvä "energiahoitaja". Itselläni on auttanut monentyyppisiin vaivoihin, niin henkisiin kuin fyysisiin. Mukava ihminen kaiken lisäksi.

3. Uskallanko? Vierailija

Olen höperö kun tälläisiä kyselen, mutta minkä ikäinen ja oloinen kaveri. Jotenkin sitä haluaa että pystyisi olemaan sitten rentona.

4. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Rentous on ehdottomuus että siitä hoidosta olisi sinulle apua. Elämässä kannattaa kokeilla ja kerrothan sitten kokemuksesi jotka voivat olla jollekin lukijalle hyödyksi. :)

5. Uskallanko? Vierailija

En ole vielä rohjennut ajatella milloin on tapaamisen aika.Kunhan hetki tuntuu oikealta. Välimatkakin on jonkinmoinen este.Mutta vakavasti on harkinnassa, sillä halusin kuulla mielipiteitä valmiiksi.

6. Puhelimessa autettu Vierailija

Minua hän on auttanut puhelimitse. Omaa vahvan kyvyn auttaa ja tuntuu niin kuin olisi vähän ns. näkijän vikaakin miehessä. Tykkään kovasti hänen asenteestaan ja olen tullut autetuksi monenlaisissa vaivoissa. Pitäisikin varmaan soittaa taas väsymyksen takia. Maksun voi antaa omantunnon mukaan.

7. Uskallanko? Vierailija

Hänestä on saanut annettu erittäin hyvää palautetta ja vaikuttaa luotettavalta. Hyvä niin! En ole aiemmin ollut paikan päällä "hoidossa", niin ehkä se tilanteenakin tuntuu oudolta. Sillä kai sitä kyselee henkilön perään että hän ihmisenä olisi ok, olisi helpompaa keskittyä hoitoon, kun hoitajana on luotettava ja turvallinen henkilö.

8. Nostelempa----- Vierailija

9. amor Vierailija

voin suositella lämpimästi, riittää kun soitat niin saat siitäkin jo apuja. minua on todella paljon auttanut ja tiedän että saan häneltä apuja ei tarvitse muualta etsiä.

10. kyselevä Vierailija

antaako hoitoja myös ihan kotonaan.

11. Abigail Vierailija

Veikko Enberg on kristitty ja käyttää hyvin kyseenalaisia menetelmiä "henkiparannukseen". Minun kohdallani hän muka karkoitti asunnostani kaksi henkeä, jotka ovat minua ja avomiestäni häirinneet, mutta tuloksena oli pelkkä henkien suuttuminen, sen jälkeen meitä on fyysisesti tönitty ja kosketeltu, sähkölaitteet sekoilevat, ja eläimet hakeutuvat piiloon. Asuntomme ilmapiiri muuttui hyvin uhkaavaksi ja painostavaksi. Veikko ei myöskään suostu kertomaan mitä menetelmää hän käyttää, jauhaa vaan että on tehnyt työtä vuodesta 97. Joitain kykyjä hänellä todella on, mutta mikään oikea henkiparantaja hän ei todellakaan ole. Epäystävällinen itserakas mies, joka leikkii asioilla joita ei oikeasti pysty hallitsemaan.

12. henkien ystävä Vierailija

;) ;) ;) ;) ;) ;)

13. löytyikö selitys Vierailija

Henkien suuttumisen aiheuttamat oireet kuulostavat vähän samoilta, mitä monet ovat tulkinneet esimerkiksi sähköallergiaksi, si-nivelen virheasennoksi ja amalgaamivaivoiksi. Olisivatkohan henget näidenkin ilmiöiden takana?

14. Autettu Vierailija

Minua Enberg on auttanut useasti. Niin puhelimitse kuin paikan päälläkin.
    Olen aika-ajoin ollut aivan totaalisen puhki ja hän on auttanut minua selviytymään niin henkisesti kuin fyysisestikin. Tuntuu luotettavalta ja aidolta ihmiseltä. Hyvä mies siis ja oikealla asialla. Kiitokset niin hänelle kuin niillekin joiden "välikappaleena" hän on.
    Suosittelen.

15. Abigail Vierailija

Oma käsitykseni asiasta on se, että henget pystyvät kyllä aiheuttamaan fyysisiäkin oireita, mutta tietysti kaikki on tapauskohtaista. Olen itsekin "ollut henkien kanssa tekemisissä" periaatteessa koko elämäni, ja pystyn puhdistamaan chakroja käsilläni. Veikko Enbergistä ei todellakaan ollut minulle apua, enemmänkin haittaa. Suosittelen ennen Veikkoon yhteydenottoa käyttämään yksinkertaisempia ja harmittomampia konsteja, esimerkiksi suojelevia yrttejä yms (ainakin basilikaa, valkosipulia ja merisuolaa on ympäri vuoden saatavilla). Veikon toiminta on pahasti ristiriidassa hänen uskontonsa kanssa, hän aloitti "puhdistusrituaalinsa" kysymättä minulta haluanko sitä tai selittämättä edes mitä tekee (yritin kysyä mitä keinoa hän käyttää: reititystä, yhteydenottoa henkiin, jotain loitsua...) mutta vastaukseksi sain vaan että hän on tehnyt tätä vuodesta 97. Kristityillehän henget ovat joko enkeleitä tai demoneja, ja Veikko todella suuttui kun en ollut asiasta samaa mieltä.

16. Sami Vierailija

Mie vähä hakkeroin... aika moni nuista kehumisista on veikon ittesä kirjottamia. Täys huuhaa ukko! Hemmetin typerää kiusata ihmisiä tollasilla jutuilla. Mun äitin se onnistu säikyttään niin pahasti että muutti kämpästään muualle, siellä oli muka joku peikko!

17. Abigail Vierailija

Hei! Jos pystyt niin hakkeroi nuo Veikon yhteystiedot pois kaikista mahdollisista paikoista, ettei se pääse enää säikyttämään ketään tuolla tavalla. Meilläkin se toinen henki oli joku "peikon näköinen olento", eli ei näköjään ole miehellä sen vertaa mielikuvitusta että keksisi "uusia henkiä". Ja kerro äidillesi sellaisia terveisiä, että kannattaa olla erittäin tarkkana tuonkaltaisten ihmisten kanssa. Toivottavasti hän ei enää pelkää ja viihtyy uudessa asunnossaan!

18. mietteitä... Vierailija

Minulla on ollut "amalgaamivaivoja" mutta minua eivät henget tuolloinkaan ole tönineet ja tuuppineet. Sellaista ei ole koskaan missän kirjattu edes elohopeamyrkytyksen oireistoon. Ei myöskään eläinten piiloon menemistä tai sähkölaitteiden sekoilua.

Ihminen voi saada itsekin "henget sekoilemaan". Jos Abigailia on harmittanut tämä parantaja ja mieli on halunnut kostaa tai luottamus ja kunnioitus on puuttunut niin hän on ihan omilla suuttumisen ja pelon energioillaan voinut saada "henget" villiintymään.

19. mietteitä... Vierailija

Kristytylle kuten muillekin käsitteet enkeli ja demoni voivat tarkoittaa monia asioita. Ovat symboleita siinä missä muutkin ja siksi tulkinnan varaisia. Oliko Veikko Enberg perhetuttusi ja kylässä teillä vai kuinka hän pääsi puhdistamaan kotianne vasten tahtoasi? Vai soitit ja hän alkoi heti puhdistamaan, vaikka halusit vain tietää metodinsa ja uskomuskensa? Kertoistiko vähän paremmin että saisi paremman käsityksen mistä oli kyse?

20. Si-nivel Vierailija

Just. Nämä vaivat ja demonit osuvat tyypillisesti samoille henkilöille.

21. Pandora Vierailija

Internetillä on siitä hyvät ominaisuudet, että sen kautta voi jakaa tietoa suuntaan jos toiseenkin. Mutta sen välityksellä voi myös satuttaa ja mustamaalata.

Totuushan etenkin kaukoparannuksessa on se, että henkilö itse tekee tietoisen valinnan yhteydenotosta ja Veikon tuntien tiedän hänen tekevän parhaansa auttaakseen. Minua hän kykeni auttamaan tilanteessa, jossa hoitoni olivat lopetettu, jossa vahvimmatkaan kipulääkkeet eivät auttaneet. Hänen ansiostaan minä tänään kävelen.

Silti mielestäni aina parantajan taidot eivät välttämättä kohtaa auttajaa, toki parantaja voi yrittää tehdä parhaansa, mutta aina valitettavasti sekään ei riitä. Mielestäni on olemassa sairauksia, joita ei ole tarkoituskaan parantaa, on olemassa kokemuksia, joita ei ole tarkoitus poistaa ja joskus vain yrittämä keino ei ollut se oikea. Silloin puhumme korkeammasta tarkoituksesta.

Mutta tietysti ikävää on, että apua hakiessaan tilanne pahentuu. Silloin itse kääntyisin ko. henkilön puoleen ja yrittäisin selvittää voiko hän korjata tilannetta. Onhan se niinkin, että kaikki me ihmiset syystä tai toisesta teemme virheitä. Minun äitini kuoli tuollaiseen virheeseen, joten tiedän mistä puhun. Mutta niin ikävältä kuin se kuullostaakin, minun oli hyväksyttävä asia enkä voinut kantaa vihaa sisälläni. Totta kai ilmaisin lääkärille hänen tekemästään hoitovirheestä ja asia hoidettiin lain antamin puittein, mutta ei minun mieleeni silloinkaan tullut, että hän olisi sen ilkeydestään tehnyt tai hän olisi siitä tilivelvollinen minulle tai yhteiskunnalle. Varoittaa asioista voi, mutta tärkeintä on, että sen tekee oikealla sävyllä oikeasta motiivista.

Elämässä tapahtuu niin paljon asioita, joita me emme ymmärrä, emmeköhän me kaikki kuitenkin yritä parhaamme.

22. hyvät käytännöt Vierailija

Emme yritä. Osa meistä käyttää hädänalaisia hyväkseen ja kaupittelee palveluja, jotka eivät todellakaan auta sairaita tai muita yliluonnollisiin olentoihin uskovia. Osa henkiparantajista on myös itse mieleltään niin järkkyneitä, että parhaan yrittäminen ei ole mitenkään sopiva tapa kuvata toimintaa.

Ilmeisesti henkiparantajilla ei ole mitään järjestelmää, miten demonien karkottamisessa tapahtuneita vahinkoja korvataan. Pitäisi luoda systeemi, jossa manaajat vastaisivat yhteisvastuullisesti, mikäli karkotus epäonnistuu ja pahentaa riivaustilannetta.

23. Pandora Vierailija

Niinhän se taitaa olla, en osannut ajatella koko asiaa, koska minua ei ole huijattu. Demoneista en osaa mitään sanoa, en taida itse oikein edes uskoa sellaiseen. Nekin "oudosti käyttäytyvät" talot, jotka tiedän niin aina niiden takana on ollut sairastunut ihminen. Joten tämän osalta en mielipidettä osaa sanoa.

24. Sisäiset demonit Vierailija

Jos jonkun talo alkaa käyttäytyä oudosti, niin ehkä ei kannattaisi ensiksi hakea syyllistä demoneista. Asukkaan ohjaaminen mielenterveystoimistoon pitäisi olla ensimmäinen toimenpide.

25. Abigail Vierailija

Siis olin Veikkoon puhelimitse yhtedessä, numeronsa sain ystävältäni, ja tarkoituksenani vain selvittää hänen uskomuksensa ja metodinsa, jos niistä olisi minulle jotain apua. Mutta mitään selkeää vastausta en saanut, hän vain aloitti "toimenpiteensä". Kodissamme meni todella energiat sekaisin, joten soitin Veikolle uudestaan ja pyysin häntä antamaan jonkinlaista informaatiota menetelmästään. Pyysin myös ystävällisesti häntä lopettamaan sen, mitä ikinä tekikään, ja perumaan aikaisemmat tekemisensä jos pystyy. Sitten Veikko löi minulle luurin korvaan. Siinäpä tämä tarina lyhykäisyydessään, ja tilanne kotonani on oikein rauhallinen ja seesteinen, ihan minun itseni suorittamien puhdistusmenetelmien jälkeen. Uskon kyllä, että Veikko mielellään "auttaa" toisia kristittyjä, mutta ilmeisen selvästi hän halveksuu ei-kristittyjä. Ja Veikko teki kyllä minulle hyvin selväksi että hänen mukaansa on kysymys enkeleistä tai demoneista, ja viittasi suoraan raamattuun tästä puhuessaan, siis kyse ei ollut tässä tapauksessa symboliikasta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri