vein äsken esikouluhakemusta. =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MySelene

Vieras
esikoinen aloittaa syksyllä esikoulun. olipa jännää ku tyttö ekan kerran mnei päiväkotiin kattomaan (oli mukana kun vein paperit).

kui moni muu vei tänään?

aika menee niiin nopeesti..vastahan se oli ihan pieni vauva. :heart:

ja sain taas kuulla miten huono asia on että tyttö on ollu kotihoidossa. ihmettelen vaan miten muut jaksaa ottaa siitä stressiä. mun oma valinta se on pitää sitä kotona. muut tekee mitä lystää..emmäkään kritisoi muiden valintoja. |O

no joo...Blåklinten sen esikoulun nimi on. täti jo sanoi että varmasti saa paikan sieltä. :)

laitoin kanssa kuukausi sitten sähköisesti eskariin ilmoittautumisen...ei ole enää esikoinen mikää vauva kun lähtee kulkeen koulutietä. Pääsee äitinsä vanhaan kouluun =) tai itse asiassa toivon mukaa koko peruskoulu ajan pääsee samaan koulupiiriin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Me haettiin jo marraskuussa.
Onpa outo kommentti toi kotihoidosta. Meille lääkäri sano 5v neuvolassa että näkee miten hyvää kotihoito tehny kun lapset on noin luottavaisia.

juu..emmä ymmärrä miks se olis jotenkin huono asia jos haluu pitää sitä kotona. mulla noi muutkin lapset niin siinä samalla se menee. ja kavereita ja muita lapsia se kuitenkin näkee niin ei me nyt ihan eristyksessä olla. syö hyvin ja sanoo kiitos ja osaa kaiken sen mitä neuvolassa testaa. normaali 5v (kohta 6) tuo näyttää olevan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja HuliJaVili:
laitoin kanssa kuukausi sitten sähköisesti eskariin ilmoittautumisen...ei ole enää esikoinen mikää vauva kun lähtee kulkeen koulutietä. Pääsee äitinsä vanhaan kouluun =) tai itse asiassa toivon mukaa koko peruskoulu ajan pääsee samaan koulupiiriin :D

tuttu ja turvallinen siis! =) mun vanhaan kouluun ei varmaan kukaan pääse ilman naamarii. homehtunu varmaan pois ku oli jo sillon ku me käytiin siellä. |O :x

Yhteistyössä