vein lapsen hoitoon ja itse pidän vapaa päivän,ja nyt on huono omatunto.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
minulle tulin yllättäen vapaa päivä ja silti vein sitten lapsen hoitoon kun ajattelin vähän siivoilla,hemmotella itseäni pitkästä aikaa ja tehdä jotain extra hyvää ruokaa kaikille. varsinkin kun tuli vähän riitaa eilen miehen kans niin ajattelin että hemmottelu ois paikallaan et ei ois hermot niin pinnassa ja saatais sovittua se typerä riita. ainut vaan et on huono omatunto kun vein lapsen hoitoon et saan tehdä kasvohoitoja itselleni ja käydä vaikka ostoksilla yksin:(

Älä turhaan, minä pidän säännöllisesti omia vapaapäiviä ja vien lapset hoitoon. Olen mielestäni ansainnut sen kun opiskelen täysipäiväisesti, en tahdo pingottaa niin että rankan koulupäivän jälkeen vielä siivoilisin ja hoitelisin asioita, vaan otan silloin tällöin vapaata näitä hommia varten. Mitä pahaa siinä on? Lapsetkin viihtyvät hoidossa.

niin kai. juurtuu vaan kaiken arjen keskelä tiukasti päähän että kaikki pitäis tehdä itse ja jaksaa painaa tukka putkella koko ajan.oma aika on sit illalla kun lapsi nukkuu. pitääpä alkaa herkuttelee edes ajatuksella et tekisin tätä useamminkin... ehkä sitä ei sit ois niin kiree aina..

Tiedän tunteen. Viime viikolla mies kurvasi töistä hakeen mut omasta työpaikastani kolmen aikaan ja vei kahville. Oli kyllä ihan kiva hetki istahtaa ihan kaksin ja jutella, mutta koko ajan oli huono omatunto, että olisko kuitenkin pitänyt heti mennä lapsi hakemaan (aivan kuin se olisi mennyt pilalle siitä, että oli sen puolisen tuntia hoidossa eikä meidän kanssamme).

Yhteistyössä