Veisitkö 8kk ja 3v:n jo lääkäriin? Nuhaa ja yskää jatkunut 1,5 vko..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja errrin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

errrin

Vieras
Eli siis 3-veellä alkoi tämä 10pv sitten, on ollut nuhaa ja nyt jäljellä rohiseva yskä. Enemmän huolissani olen kuitenkin vauvasta, pientä flunssaa on ollut viikon ja nenä on todella tukossa ja räkäinen (on kyllä imetty räkää ja annettu nenäsuihketta..). Yöllä herää jopa puolen tunnin välein. Kuumetta ei kuitenkaan ole. Veisitkö lääkäriin esim. tarkastamaan korvat?

Veisin lääkäriin. Itse käytettiin juuri puolentoista viikon nuhan jälkeen jälkeen taapero ja vauva korva-nenä-kurkkutautien erik.lääkärillä, ja hän neuvoi käymään näytillä kun minkälaista vain nuhaa on kestänyt viikon. Eikä vaikuttanut siltä, et vain rahan takia sanoi... ;) Meillä lapsilla ei ollut kuumetta, mut nenät vuosivat. Nukuivat ja söivät hyvin, mut nuha vaivasi. Toisella oli korvissa tulehdus, toisella ei.

kyllä mä voisin korvat käydä tarkastuttamassa. ja keuhkot kuuntelemassa.
tosin nyt on liikkeellä todella sitkeää flunssaa, mutta eihän se kiellä tarkistuttamasta. ennemminkin liian herkästi vie kun antaa mennä liian pahaksi.

Juuri tuollaisen taudin takia meillä syötiin viime talvena 7 antibioottikuuria, kunnes korvalääkäri sanoi, että älkää edes tulko lääkäriin ellei lapsi ole TODELLA kipeä.

Tänä syksynä ollut taas tuo sama tauti (kuumettakin välillä ), joka meini itsestään ohi muutamassa viikossa, vaikka pahaa teki yöt kuunnella, kun toinen (reilu vuosi) yski kaikki yöt ja heräili monta kertaa.

Että paha mennä neuvoa antamaan...

paha sanoa, jos vointi suht ok eikä korkeaa kuumetta ole, niin en varmaan veisi. Nyt on todella sitkeää pitkää flunssaa liikkeellä, ja jos kerta molemmat kipeinä niin varmaan samaa virusta johon ei kuurit auta. SItten jos kovin tuskaisen oloinen, ei juo, repii hankaa korviaan tai tulee hengenahdistusta niin sitten toki

Yhteistyössä