Veisittekö huomenna tarhaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äidee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, siis en antanutkaan lääkettä; tuo nyt oli vaan esimerkki siitä kuinka helpolla isä antaisi lääkettä. Korvat on puhtaat ja nenä ei vuoda. Ainoa mikä vaivaa on tuo yskä jota sitäkin jatkunut vaihtelevasti jo parisen kuukautta. Ja lämpöä(?) sen mitä tänne laitoinkin.
 

Similar threads

M
Viestiä
12
Luettu
777
V

Yhteistyössä