Veljen vierailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuntuu pahalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuntuu pahalta

Vieras
Avomieheni veli vieraili meillä viikonloppuna ensimmäisen kerran. Yritin olla vieraanvarainen, järjestää kahvit ja ruuat ja nukkumapaikan. Lähtiessään oli sitten sanonut miehelleni, että kyllä sinä saisit paljon kauniimman naisen (tai ansaitsisit). Myönnän, että olen ylipainoinen (mitä on myös mieheni ja etenkin hänen veljensä.)

Tuntuu tosi kauheelta ja mulla on lähes koko ajan itku kurkussa.

Avomieheni veli vieraili meillä viikonloppuna ensimmäisen kerran. Yritin olla vieraanvarainen, järjestää kahvit ja ruuat ja nukkumapaikan. Lähtiessään oli sitten sanonut miehelleni, että kyllä sinä saisit paljon kauniimman naisen (tai ansaitsisit). Myönnän, että olen ylipainoinen (mitä on myös mieheni ja etenkin hänen veljensä.)

Sanot seur. kerralla että onneksi en ole sentään tyhmä enkä ruma kuten eräät, ja paljonpuhuva arvioiva katse päälle.

Viimeksi muokattu:

Miehesi veli on törkimys. Valitettavasti jotkut miehet katsovat, että heillä on oikeus arvostella ketä tahansa naista. Sillä ei ole väliä, minkä näköinen mies itse on (saattaa hyvinkin olla lihava, ruma jne), vaan jos on jostakin syystä omaksunut sikamaisen käytöksen, niin siitä voi olla vaikea päästä eroon. Tuollainen mies näkee naisen yleensä seksiobjektina eikä ymmärrä ollenkaan sitä, että parhaimmilaan nainen on tarpeiden tyydyttäjän ja kotitöiden tekijän lisäksi myös hyvä ystävä, kumppani ja IHMINEN. Usein tällaiset miehet ovat omaksuneet isältään miehen mallin.

Jos miehesi ei ole sovinistisika, vaan kunnollinen mies, niin puhu harmistasi hänelle. Hänen pitäisi tukea sinua tällaisessa asiassa.

Minä laihdutin useamman kymmenen kiloa ja itkin monet itkut, kun tutukin miehet tulivat sanomaan, miten hyvännäköinen olen nykyään ja miten karmea läski olin aiemmin. Heidän mielestään se oli kohteliaisuus, mutta ihan sama ihminenhän minä olen siitä huolimatta, että mikä on painoni. Yritä sinäkin vain päästä asiasta yli ja jätä moinen törkyäijä omaan arvoonsa.

Viimeksi muokattu:

Kuulitko itse miehesi veljen sanovan näin? Ennemminkin tulee mieleen, että miehesi on halunnut pukea oman ilkeytensä jonkun toisen suuhun. Ehkä veljensä ei näin ole sanonutkaan, vaan miehesi on halunnut kiukutella sinulle ja valehdellut veljensä sanomiset.

Jos miehen veli on noin sanonut, on tuo noloa käyttäytymistä vieraalta. Lisäksi outoa mieheltäsi, että hän kertoo veljensä sinua loukkaavat sanomiset eteenpäin. Siinäkin tapauksessa miehesi on halunnut sinua loukata.

Pyyhi kyyneleet. Olet ollut vieraanvarainen ja käyttänyt aikaasi miehesi veljen kestitsemiseen.
Seuraavalla kerralla miehen veli voi hyvin majoittua hotellissa. Ja miehesi voi alkaa opettelemaan käytöstapoja...

Viimeksi muokattu:

Voi taivas mitä juntteja olet tavannut. Avokkisi veli on tökerö käytökseltään, mutta miehesi on vähintään yhtä juntti koska kertoi moisen sinulle.
Onkohan avokkisi sarkastisuudellaan koittamassa piikitellä sinua? Ehkä hän ei oman junttiutensa lisäksi kuitenkaan pidäkkään sinua elämänsä naisena. Ei tommosta muuten suustaan päästä.
Tee kuule temppu, laihduta itses hyvään malliin ja sen jälkeen annat palaa, hauku avokkis läskit mustaksi. Sen jälkeen voitkin kerätä tavarasi ja lähteä toiseen osoitteeseen.

Viimeksi muokattu:
Juu kyllä nyt vähän mietityttää että mikä nykyajan ihmisiä vaivaa ?
Toiset ovat törkeitä ja sikamaisia muita kohtaan - toiset niin surkeita että antavat kohdella itseään miten sattuu...

Haloo ! Nyt leuka pystyyn ja enemmän arvostusta itseä kohtaan !!!!

Juu kyllä nyt vähän mietityttää että mikä nykyajan ihmisiä vaivaa ?
Toiset ovat törkeitä ja sikamaisia muita kohtaan - toiset niin surkeita että antavat kohdella itseään miten sattuu...

Haloo ! Nyt leuka pystyyn ja enemmän arvostusta itseä kohtaan !!!!

Olen samaa mieltä. Ihmiset kohtelevat siten kuin heidän antaa kohdella.

Surullinen huomioni on ollut, että mitä enemmän yrittää toisia miellyttää, sitä huonompaa kohtelua saa. Lisäksi huonoon kohteluun tottuu ja alkaa ajatella, ettei ansaitsekaan parempaa.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs x;10629518:
Sanot seur. kerralla että onneksi en ole sentään tyhmä enkä ruma kuten eräät, ja paljonpuhuva arvioiva katse päälle.

Olen nähnyt t-paitoja, joissa lukee jotakin tällaista, että "Minä olen läski, sinä olet ruma, minä voin laihduttaa...".

Yhteistyössä