Veljen.

  • Viestiketjun aloittaja Vaimoa
  • Ensimmäinen viesti
Vaimoa
Tulimme kapakasta veljen vaimon kanssa ja kun tultiin rappukäytävään alettiin suudella ja mentiin varastoon ja nussitiin.Nyt yli.20.Vuotta myöhemmin kiinostaa kuinka yleistä tälläinen on.Jos sais asiallisia vastauksia.
 
Kyllä.
Muistan kun oltiin heinätöissä ja kun heiniä pantiin latoon niin olin veljeni vaimon kanssa ladossa ja odotettiin aina uutta kuormaa ja kun olin nuori.18.v.Veljeni vaimo.21.Nussitiin jopa kuusi kertaa päivän aikana siellä heinien päällä.Sain muuten laskea sisään vaikka ei ollut ehkäsyä kun yrittivät muutenkin tehdä lasta.
 
kyty
Eihan tuota suotta kutsuta aviomiehen veljmiestä nimellä : kyty . Ain se vähä siellä kytee , että josko : Kait monet naisetkin ovat katsoneet siskon miestä siilä silmällä. Ainakin minun vaimoni tiesi , että siskonmiehellä oli lyhyt mutta paksu. Kuinkahan ?
Ja tunnempa yhden anopin joka jopa vietteli miniänsä.
 
Luultavasti
paljon yleisempää on nussia vaimon siskoa.
Jotenkin se veljen vaimon paneminen on kuin omasta kuormasta söis.
Vaimon sisko on lähes vieras akka, sietääkin tulla kunnolla nussituksi.
Jos emäntä saa tietää, niin ei se voi olla vihanenkaan, kun se on sen oma sisko, jota nussitaan.
Pitäähän sisarusten vetää yhtä köyttä.
 
Tapsu
Olen ihan samaa mieltä siitä, että vaimon sisko on parempi kuin veljen vaimo. Onhan se veljen vaimo todellakin ""omaa"" sukuasi, mutta vaimon sisko on vain puutteessaan elävä hutsu, joskin tuttu sellainen.
Mun vaimolla on kolme siskoa ja niistä kaksi vielä sinkkuja. Voitte vaan uskoa, miten eroottinen lataus kihisee, kun nämä nartut tuovat itseeän tykö sisarensa miehelle. Moraalittomia kun ovat. Vaimo on jo useampaan kertaan varoittanut näitä luutia tuppaamasta liian lähelle. Heillä kun tuntuu olevan se periaate, että mikä on siskon, on myös heidän.
 
Jee---
Vai ovat vaimon sisaret mielestäsi moraalittomia, jos sinun näkemyksesi mukaan ""tyrkyttävät"" itseään. Taitaapi olla sinun vilkkaassa mielikuvituksessasi vain tuo tyrkyllä olo. Toivot sisimmässäsi, että heistä joku olis tyrkyllä, mut toiveeksi taitaa jäädä.

Mielenkiintoista, että katsot veljen vaimon olevan ikäänkuin ""omaa sukua"". Taitaa sulla Tapsu mennä puurot ja vellit sekaisin, kun niin vähän asioita tunnet. Eihän veljesi vaimo ole sulle minkäälaista sukua, kuten ei vaimosikaan, saatikka vaimosi sisaretkaan. Haloo, pahvi!! Tais vaimosi saada köykäisen miehen itsellensä, kun laittaa veljen vaimon ""sukuun kuuluvaan"" rasiaan muttei vaimonsa sisaria!!!

Mietihän vähän!!

Blondikin tietää, että jos jakaa, ei saa kertoa!

Entäpä vaimosi: joko hän on käynyt olemassa kyläluutana?? Ja sinä: onkos sinulla moraalia ja miehistä selkärankaa olla ""raiskaamatta"" vaimosi sisaria? Sinähän olet sentään AVIOSSA!! Herää jo!!
 
Puurosuu
No onhan se veljen vaimo vanhaan aikaan laskettu sukuun kuuluvaksi, silloinhan tyttö kuului isälleen, kunnes meni naimisiin, jolloin siirtyi aviomiehensä (ja tämän perheen) ""hallintaan"". Niinhän se nykyäänkin vielä on, että kirkossa morsiamen isä luovuttaa morsiamen sulhaselle.

Toinen todiste on sukunimi. Sillähän nimenomaan viestitään, mihin sukuun kuuluu. Yhä edelleen suurin osa pareista tekee sen valinnan, että vaimo ottaa miehensä nimen, ennenhän ei muuta vaihtoehtoa ollutkaan. Näin ollen jos olet mies, veljesi/veljiesi vaimo(i)lla on sama nimi kuin sinulla, kun taas vaimosi siskoilla ei ole. Eli sen perusteella veljen vaimo kuuluu sukuun, vaimon sisko taas ei.

Siihen, kenen kanssa on luvallista paneskella, en ota kantaa, koska sen perusteella minut kuitenkin leimattaisiin tiukkapipoksi ;).
 
Tapsu
Siinäs kuulit Jee---, puurosuu puhuu asiaa.

Onhan se moraalittomampaa pettää veljeään ( omaa verisukua ) kuin vaimoaan, vai ?
Vaimoista erotaan, mutta veljistä ja sisarista ei. Veri on vettä sakeampaa.

Sikstoisekseen, veljeni vaimo ei ole mikään ruusu.

Mutta nämä hutsukat. Ne kyllä selkeästi haluavat tuoda itseään esille. Esim kulkevat meillä kyläillessään pelkissä alusvaatteissa, jos aina niissäkään jne. Eihän heidän tartte mitään häpeillä ja pietellä, hehän ovat siskonsa kotona. Yläosattomissa meidän takapihalla urinkoa ja saunan jälkeen pyyhepäässä patiolle vilvoittelemaan. Useasti vielä pikkuhiprakassa ihmettelevät, mikseivät voi saunoa sisarensa kansa yhtäaikaa. Eli tulla saunaan, kun minä olen siellä.
Sitten nukutaan vierashuoneessa alasti ja vessaan/jääkaapille mennessä ei rihmankiertämää, vaikka kulkevat meidän makuuhuoneen ohi ja ovi on koiran takia aina auki.
Puheet ovat useimmiten navan alla ja heidän yhdenyönjutuissaan.

Mitä muuta se on kuin kiusaamista ? Ei sitä normaali mies kestä.
Piruuttani olen kokeillut ja esim pyllylle läpsäisy saa aikaan riettaan katseen sen sijaan, että tulisi nootti.
Tanssiessa painetaan niin kiinni, niin kiinni. Miksei painuttais, onhan tämän sisaren mies ja siki lähes yhteinen.

Enemmän pelkään vaimon sisaren ""raiskaavan"" tai pakottavan minut yhdyntään, kuin toisin päin.
Se kännisempi niistä on jo suudellut kiimaisesti, kun vaimon silmä vältti.

Ai niin ja kerran kun olin itse tulossa saunasta ja kuivailin itseäni pukuhuonessa, ovi tempaistiin auki tämä sama kännisempi oli siinä muka vessaan tulossa, vaikka hyvin tiesi että olin siellä. Meillä on toinen vessa eteisessä ja se oli tyhjä.
Ainoa syy oli varmaan sukukalleuksieni näkeminen, koska hän anteeksi pyydellessään ei katsonut silmiini, vaan jalkoväliini.

Hereillä joudun kyllä niiden takia olemaankin !!

Eli yhteenvetona luulen, että vaimon sisko on ns nakkinakin paljon helpompi kuin veljen vaimo.
 
!
Tuntuu aivan siltä, että Tapsun tarina on tosi.
Tällaista sattuu myös työpaikalla, ehkei nyt aivan alasti, mutta kuitenkin keikistellään ja ollaan niin sexyä.
Ei ole miehellä helppo elämä, aina pitäisi olla osallisena.
 
Vaimon sisko
No, täällä yksi vaimon sisko, jota naitiin kunnolla 14 vuoden jälkeen. ehkäisyä ei käytetty, uskovainen mies kun oli... Raskaaksi en kumma kyllä tullut...

Kiihottavaahan se tuon ikäisenä oli, kun seksuaalisuus oli heräämässä. Töitä tehtiin yhdessä, traktorilla metsään ja sieltä puuta hakemaa, tuolla ensimmäinen yhdyntä. Suunnilleen väkisin otti, tosin kiihotti niin pirusi, piti vaan näennäisesti vastaan panna, kun tiesin, että on väärin. Sen jälkeen olo oli kuin huoralla, olinhan vietellyt uskovaisen miehen ja sen takia piti tyydyttää mies joka välissä kun sen vaan mieli teki..
 
Jee---
Jos nuo kuvailemasi tilanteet ovat oikeasti tapahtuneita, kannattaa miettiä uutta taktiikkaa ""tytsyjen"" aisoihin laittamiseksi: sanot heille suoraan, että ""vaatteet päälle ja sassiin tai tänne ei ole tulemista!"" Sinähän se olet mies talossasi! Keskustele ensin taktiikastasi vaimosi kanssa ja ryhtykään tuumasta toimeen! Elikkäs vaimosi sisaret ruotuun.

Kerroit: ""Ai niin ja kerran kun olin itse tulossa saunasta ja kuivailin itseäni pukuhuonessa, ovi tempaistiin auki tämä sama kännisempi oli siinä muka vessaan tulossa, vaikka hyvin tiesi että olin siellä. Meillä on toinen vessa eteisessä ja se oli tyhjä.
Ainoa syy oli varmaan sukukalleuksieni näkeminen, koska hän anteeksi pyydellessään ei katsonut silmiini..""

Vastaisuuden varalle: jos ovissanne on lukot, laita ovi lukkoon! Jos ei ole lukkoa, sinun on viisainta sanoa tuolle sisarelle seuraavan kerran, että ""haluan kylpeä, peseytyä ja kuivata itseni yksin rauhassa!"" Jos tuo sisarista ymmärtää suomea, hän jättää kyllä sinut rauhaan. Jos ei sisar suomea ja pyyntöäsi ymmärrä, sanot tuolle sisarelle, että ""jos oot munaa vaille, hankin sulle miehen, jotta saat munaa. Minulta et sitä saa!!"" (Sanot tämän tietenkin siinä tapauksessa, jos aiot pitää sanasi).

Keinoja on monia saada naisväki ruotuun, käytä keinosi!!! Ja jos keinosi loppuvat kesken, sano vaimollesi asiasta! Sano vaimollesi, ettet halua tämän siskojen olevan niin ""vapaamielisiä"" ja kulkevan alasti huushollissanne. Luulis alastihyppelyjen loppuvan. Jos eivät lopu, ota järeämmät ""aseet"" käyttöön. Eli porttikielto!!
 
samu
Kyl on tutut kiusaukset. Meilläkin vaimon sisko ravaa
harva se päivä, ja kyl sitä sitten silmiin tuijotellaan
ja kaksimielistä juttua heitetään. Aina on käsi
hipomassa ja pää olkaan nojaamassa. Pahintahan se
on, kun alkaa itsekin tehdä mieli...
...vaikka omaa kultaa niin rakastaakin...
 
junttiasseri
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimoa:
Tulimme kapakasta veljen vaimon kanssa ja kun tultiin rappukäytävään alettiin suudella ja mentiin varastoon ja nussitiin.Nyt yli.20.Vuotta myöhemmin kiinostaa kuinka yleistä tälläinen on.Jos sais asiallisia vastauksia.
Veljeni nussi luvallani vaimoani kun olin matkoilla.Vaimon mukaan molo oli pienempi eikä kokemus muutenkaan kovin vaikuttava. Sattui n. 10 v. sitten. Vaimo harrasti noihin aikoihin muutenkin vieraissa käyntiä ja joskus pääsin liukkaillekin. Naimisissa on nyt oltu onnellisesti yli 20 v. ja aiotaan olla vastakin. Hauskaa voi toki välillä pitää. Suhteemme taitaa olla tavallista lujempi.
 
mies29
Veljeni nussi luvallani vaimoani kun olin matkoilla.Vaimon mukaan molo oli pienempi eikä kokemus muutenkaan kovin vaikuttava. Sattui n. 10 v. sitten. Vaimo harrasti noihin aikoihin muutenkin vieraissa käyntiä ja joskus pääsin liukkaillekin. Naimisissa on nyt oltu onnellisesti yli 20 v. ja aiotaan olla vastakin. Hauskaa voi toki välillä pitää. Suhteemme taitaa olla tavallista lujempi.

Meillä sama juttu,vaimo käy vieraissa ja tutuissa,harvakseltaan tosin.Yhdessä mies valitaan ja saan joskus olla mukana. Veli ei tosin ole vaimoani nainnut,mutta setäni ja isäni on..pitäähän
apen testata miniää josko kelpaisi sukuun..ja hyvin on kelvannut,kolmesti :)
 
Viimeksi muokattu:
Vaihtelua
Meillä sama juttu,vaimo käy vieraissa ja tutuissa,harvakseltaan tosin.Yhdessä mies valitaan ja saan joskus olla mukana. Veli ei tosin ole vaimoani nainnut,mutta setäni ja isäni on..pitäähän
apen testata miniää josko kelpaisi sukuun..ja hyvin on kelvannut,kolmesti :)

Olen anopin vanhemman siskon kanssa jäänyt mökille kahdestaan. Se halus kokeilla (nuorempaa) kun oli vähän kaljoissa, oli kiihkee kun pääsi mun housuihin naimaan muo. Siinä meni viikko sen alla kun halus jatkuvasti naida, tykkäs kovasti kun mulla seiso jatkuvasti. On kyltymätön nainen ikäisekseen, on halukkaampi kun nuori vaimo.
 
Viimeksi muokattu:
veli
No, täällä yksi vaimon sisko, jota naitiin kunnolla 14 vuoden jälkeen. ehkäisyä ei käytetty, uskovainen mies kun oli... Raskaaksi en kumma kyllä tullut...

Kiihottavaahan se tuon ikäisenä oli, kun seksuaalisuus oli heräämässä. Töitä tehtiin yhdessä, traktorilla metsään ja sieltä puuta hakemaa, tuolla ensimmäinen yhdyntä. Suunnilleen väkisin otti, tosin kiihotti niin pirusi, piti vaan näennäisesti vastaan panna, kun tiesin, että on väärin. Sen jälkeen olo oli kuin huoralla, olinhan vietellyt uskovaisen miehen ja sen takia piti tyydyttää mies joka välissä kun sen vaan mieli teki..

Jotain saman ikäinen kun veljen eukko tuli ja nai muoa. Se kiusotteli ja kun tilisuus tuli halus naida kunnolla missä halus. Välillä tuntu että haluu vain tyydyttää itsensä ja jatkaa tekemisiään. Nololta tuntu välillä olla pellkkä toisen halujan tyydyttäja.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tulimme kapakasta veljen vaimon kanssa ja kun tultiin rappukäytävään alettiin suudella ja mentiin varastoon ja nussitiin.Nyt yli.20.Vuotta myöhemmin kiinostaa kuinka yleistä tälläinen on.Jos sais asiallisia vastauksia.


Mökillä minä 22v mihen mitoissa treenaava 185cm 110kg raamikas veljen avopuoliso heillä silloin jo monen vuoden suhde ja vakava sellainen siis! 2 yhteistä lasta asunto ja niin.. juhannuksena kesämökillämme veljeni sammui hänen avopuolisonsa kanssa jatkoimme juhlimista oman naiseni sammuttua saunoimme yhdessä ja nuoren maltti no ajatushan siinä laukkaa 27v sopusuhtainen b rintainen hyvävartalo sekä muodokas perä annoin tilanteen edetä omalla painollaan ja selkeät merkit ilmassa hivuttautui lähemmäs hetki hetkeltä annoin pyyhkeen valahtaa jotta hieman pulloittava posliinikaluni näkyisi varmasti ja annoin mielen laukata.. lopulta aamuyön tai aamun koittaessa nainen tokaisee suoraan haluavansa minua ja toki mutta annoin odottaa kiusoittelevan pitkään lopulta grillikatoksen luona takaapäin ja pahalta tuntui eikai kukaan näekisi meitä ja se sai lopulta lisämasuteen sessioon nainen ejakuloi yllättävän nopeasti ja monesti tukistin hieman nainen voihki sisään tule tule ja sisään tulin! Menin kuselle viereiseen puskaan ja avopuolisoni oli ilmaantunut näkö etäisyydelle eikai vaan nähnyt toivoin ja kielsin syytökset, tästä alkoi salasuhde hyvää mutta any harvoin ja vuosia myöhemmin veljellä naisensa kanssa 4 lasta omakotitalo, sairasta vaiko kiihoittavaa no nautinnollista ainakin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä