Veljeni kuoli ja pystyn itkemään vain sitä että mä en päässyt pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
mulla on niin paska elämä, ei ole tapahtunut ikinä mitään hyvää, aina saa vaan paskaa niskaan. Mä olisi joutanut ja halunnut mennä jo. Enkä voi mennä edes hautajaisiin kun opiskelen työkkärin koulutksessa ja matkaa on 500km. Kaikki rahat menis matkoihin, itkettää olla niin surkee ettei voi veljeään lähteä hautaamaan.

Otan osaa ja olen pahoillani tilanteestasi. Eikö sinulla ole jotakuta läheistä, joka voisi mahdollisesti avustaa osallistumisesi hautajaisiin. Sinun vuorosi ei ollut vielä ja jospa elämällä olisi sinulle vielä paljon annettavaa, toivottavasti jotain hyvää.

:hug: Kyllä siitä työmarkkinatuestakin pystyy sen verran nipistämään, että hautajaisiin pääsee! Eikö kukaan hautajaisiin menevä asu edes matkan varrella? Tai kuulutko kirkkoon? Jos ottaisit hatun kouraan ja menisit kertomaan tilanteesta, ehkä he keksisivät jonkun sopivan rahaston tms. jolla auttaa sinua, jotta pääset hyvästelemään veljesi. Se on aika tärkeää.

[QUOTE="vieras";26407778]mulla on niin paska elämä, ei ole tapahtunut ikinä mitään hyvää, aina saa vaan paskaa niskaan. Mä olisi joutanut ja halunnut mennä jo. Enkä voi mennä edes hautajaisiin kun opiskelen työkkärin koulutksessa ja matkaa on 500km. Kaikki rahat menis matkoihin, itkettää olla niin surkee ettei voi veljeään lähteä hautaamaan.[/QUOTE]

Tuo ei pidä paikkanssa ettet pääsisi. Kyllä sinä saat vapautuksen lähisukulaisen hautajaisiin vaikka opiskeletkin työkkärin kautta. Hae soskusta rahaa, niin kuin moni muukin.

Yhteistyössä