Veljeni on pulassa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana tällä kertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana tällä kertaa

Vieras
Hänellä opiskelut pahasti kesken , erittäin v-mäinen tyttöystävä jonka kanssa pitkään ollut on/off suhde ja veli puhunut kauan haluavansa lopullisesti eroon tyttöystävästään jatkuvan valehtelun, pettämisen ja itsekkään sekä lapsellisen käytöksen takia. Noh tää likkapa hankkiutu salaa raskaaks velipojalle. Pillereita muka söi ja raskaaksi tultuaan tunnusti että tahallaan raskaaksi päätti hankkiutua koska ei olis veli suostunu muuten hänen kanssaan lasta hankkimaan. Ja perusteli myös tavanomaiseen itsekkääseen tyyliinsä että nytpä ei voi veljeni häntä ainakaan jättää kun kerran lapsikin tulossa. Viikon on veli nyt itkenyt luonani asiaa eikä toistaiseksi ole halunnut tyttöystäväänsä nähdä. Syyttää itseään kun jatko suhdetta ton ihmisen kanssa vaikka ties millanen se on. Miten kummassa tässä osais lohduttaa? Eipä tota tekemättömäksi saa eikä taida olla veikan tyylistä häipyä kuvioistakaan ja jättää tyttö yksin lapsen kanssa.

Mietin vain miten tuollaisia ihmisiä voi olla?? Minkäänlaista moraalia ei kyseisellä henkilöllä näytä olevan kun kykynee tuollaiseen, puhumattakaan kaikesta muusta mitä on touhunnut veljeni selän takana. Itseäni loukkaa vielä se että likka naureskeli minulle ja miehelleni koska olemme yli vuoden lasta yrittäneet eikä tärppää. Olemme kuulemma jo niin vanhoja ja rupsahtaneita??!!! Noilla sanoilla... Olen siis 28v ja mieheni 30v. Harmittaa kyllä niin vietävästi veljeni takia, vaikka lapsi toki on periaatteessa iloinen asia, mutta tilanne ei niinkään.....

Voi jessus mikä tilanne :( On kyllä ämmällä otsaa!!!! En kyllä nää mitään syytä miksi veljesi pitäisi tuntea huonoa omaatuntoa, koska tuo ämmähän tuohon tilaan salaa hankkiutui. Tsemppiä veljellesi :) Ja sinulle myös :)

no jos veljes siitä ämmästä eroon haluaa niin sitten lähtee ja jättää eukon yksin. voihan hän lapsensa kasvatukseen oosallistua jos haluaa. aviotonta lasta ei kukaan voi pakottaa tunnustamaan omakseen.

Jestas mikä nainen tuo veljesi tyttöystävä.
Erään tuttavan tyttöystävä teki aika samanlaiset temput. Hankkiutui salaa raskaaksi. Nyt miehen äiti hoitaa lapsen ja tyttö viilettää menemään vaikka missä. Miehellä pitkät päivät, että voi perheen elättää. Mies rakenti talot ym...Nyt tuo tyttö kiristää miestä, että jos ottaa eron niin ei näe lastaan....

jep ei kyllä halua olla naikkosen kanssa missään tekemisissä enää, mutta lapsen elämään haluais osallistua. Pelkäämpä vaan että jos ei halua enää yhdessä olla niin ei taida olla mitään asiaa lastakaan tapaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras...:
no jos veljes siitä ämmästä eroon haluaa niin sitten lähtee ja jättää eukon yksin. voihan hän lapsensa kasvatukseen oosallistua jos haluaa. aviotonta lasta ei kukaan voi pakottaa tunnustamaan omakseen.

Voi sen oikeuden kautta pakottaa tunnustamaan, dna-testiin laitetaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jep ei kyllä halua olla naikkosen kanssa missään tekemisissä enää, mutta lapsen elämään haluais osallistua. Pelkäämpä vaan että jos ei halua enää yhdessä olla niin ei taida olla mitään asiaa lastakaan tapaamaan.

Niinpä siinä tullee käymään, valitettavasti. Mutta ei normaali ihminen voi arvata toisen kykenevän noin kipeisiin temppuihin ennen kuin kantapään kautta oppii. Veljellesi tsemppiä! Missään tapauksessa ei suhteeseen pidä lapsen takia palata!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuskinpa asia on ihan noin mennyt ja sitä paitsi ei veljesi ole pakko olla tytön kanssa vain lapsen takia; ei me sentään ihan keskiajalla enää olla.

juu, samaa mieltä että asiat ei välttämättä mene täysin veljesi puheiden mukaan...minulla on narsisti mies ja puhuu p..skaa sisarilleen,vanhemmilleen,tutuilleen jne.minusta ja tietenkin uskovat koska heidän mielestään on *ihana veikka*..
ja tosiaan miehen ei ole pakko asua heidän kanssa, mutta olisi nyt edes mies ja menisi siskonsa nurkista sinne kotiin selvittämään asiat eik hauku muijaansa teillä...aika lapsellista kytöstä..itse on tiennyt kun on m'naansa uittanut kuinka voi käydä, mies voi käyttää kortsua..

ok.eli ovat 20v mutta oikeasti nyt yhdessä selvittävät asiansa..ja oletko varma että nainen on teitä haukkunut?jos pin naamaa niin sitten...mutta ettei mies ole kiukuspäissään sinulle puhunut että saa sut puolelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja uifrt7:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuskinpa asia on ihan noin mennyt ja sitä paitsi ei veljesi ole pakko olla tytön kanssa vain lapsen takia; ei me sentään ihan keskiajalla enää olla.

juu, samaa mieltä että asiat ei välttämättä mene täysin veljesi puheiden mukaan...minulla on narsisti mies ja puhuu p..skaa sisarilleen,vanhemmilleen,tutuilleen jne.minusta ja tietenkin uskovat koska heidän mielestään on *ihana veikka*..
ja tosiaan miehen ei ole pakko asua heidän kanssa, mutta olisi nyt edes mies ja menisi siskonsa nurkista sinne kotiin selvittämään asiat eik hauku muijaansa teillä...aika lapsellista kytöstä..itse on tiennyt kun on m'naansa uittanut kuinka voi käydä, mies voi käyttää kortsua..

No valitettavasti uskon kyllä tuosta naisesta tuon hyvin... On hänen aiemmat tempaukset jo hänestä sen opettaneet. Ja siis kuulin omin korvin hänen kertomuksesa siitä miten piti hankkiutua salaa raskaaksi kun ei veli olis muuten suostunut. Paha sitä on silloin epäillä. Ja veli ei asu yhdessä tyttöystävän kanssa, tänne tuli koska itse kutsuin koska halusin häntä tukea. Ja samaa mieltä olen että kortsua olisi voinut käyttää, mutta enpä minä ole mikään veljeni ehkäisyvalvoja

Yhteistyössä