H
harmaana tällä kertaa
Vieras
Hänellä opiskelut pahasti kesken , erittäin v-mäinen tyttöystävä jonka kanssa pitkään ollut on/off suhde ja veli puhunut kauan haluavansa lopullisesti eroon tyttöystävästään jatkuvan valehtelun, pettämisen ja itsekkään sekä lapsellisen käytöksen takia. Noh tää likkapa hankkiutu salaa raskaaks velipojalle. Pillereita muka söi ja raskaaksi tultuaan tunnusti että tahallaan raskaaksi päätti hankkiutua koska ei olis veli suostunu muuten hänen kanssaan lasta hankkimaan. Ja perusteli myös tavanomaiseen itsekkääseen tyyliinsä että nytpä ei voi veljeni häntä ainakaan jättää kun kerran lapsikin tulossa. Viikon on veli nyt itkenyt luonani asiaa eikä toistaiseksi ole halunnut tyttöystäväänsä nähdä. Syyttää itseään kun jatko suhdetta ton ihmisen kanssa vaikka ties millanen se on. Miten kummassa tässä osais lohduttaa? Eipä tota tekemättömäksi saa eikä taida olla veikan tyylistä häipyä kuvioistakaan ja jättää tyttö yksin lapsen kanssa.
Mietin vain miten tuollaisia ihmisiä voi olla?? Minkäänlaista moraalia ei kyseisellä henkilöllä näytä olevan kun kykynee tuollaiseen, puhumattakaan kaikesta muusta mitä on touhunnut veljeni selän takana. Itseäni loukkaa vielä se että likka naureskeli minulle ja miehelleni koska olemme yli vuoden lasta yrittäneet eikä tärppää. Olemme kuulemma jo niin vanhoja ja rupsahtaneita??!!! Noilla sanoilla... Olen siis 28v ja mieheni 30v. Harmittaa kyllä niin vietävästi veljeni takia, vaikka lapsi toki on periaatteessa iloinen asia, mutta tilanne ei niinkään.....
Mietin vain miten tuollaisia ihmisiä voi olla?? Minkäänlaista moraalia ei kyseisellä henkilöllä näytä olevan kun kykynee tuollaiseen, puhumattakaan kaikesta muusta mitä on touhunnut veljeni selän takana. Itseäni loukkaa vielä se että likka naureskeli minulle ja miehelleni koska olemme yli vuoden lasta yrittäneet eikä tärppää. Olemme kuulemma jo niin vanhoja ja rupsahtaneita??!!! Noilla sanoilla... Olen siis 28v ja mieheni 30v. Harmittaa kyllä niin vietävästi veljeni takia, vaikka lapsi toki on periaatteessa iloinen asia, mutta tilanne ei niinkään.....