velkaiselle rahoitusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raksmaitaks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

raksmaitaks

Aktiivinen jäsen
15.05.2007
1 783
1
36
Voi hyvää päivää. Tänään tuli postista virallisen näköinen kirjekuori. Otsikkona on :" Eroon kalliista pikkulainoista ja luottokorteista". Lupaavat lainata jopa 30 000?, jotta saa sitten maksettua luottokorttivelkansa ja vippinsä pois. Ja korko vain alkaen 10,9%.

Siis että on jo olemassa yritys joka "auttaa" velkaisia antamalla lainaa lisää??? No, mulla on tasan yksi luottokortti jota en edes käytä, joten enpä taida tarvita :laugh: . Mutta kaikkea kanssa... :o

Minulle tuli sama mainos.. Oletko töissä? Mietin vaan, että oiskohan ko. firma voinut poimia Väestörekisteristä työttömien työnhakijoiden osoitteita? Olin kesällä työtön, ja nyt opiskelija. Aiemmin oon ollut kokopäivätöissä, enkä muista että tuon tyylisiä mainoksia oisin aiemmin saanut

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulle tuli sama mainos.. Oletko töissä? Mietin vaan, että oiskohan ko. firma voinut poimia Väestörekisteristä työttömien työnhakijoiden osoitteita? Olin kesällä työtön, ja nyt opiskelija. Aiemmin oon ollut kokopäivätöissä, enkä muista että tuon tyylisiä mainoksia oisin aiemmin saanut

Ohhoh, huomasin vasta nyt viestisi, sorry! Juu olen töissä ja ollut jo vuosia putkeen. Ei varmaan tuo ole se otanta, en tosissaan oo koskaan ollut työttömänä. Oliskin juu mielenkiintoista tietää mikä tuossa on ollut tuo otanta... =) .

Yhteistyössä