venlakoo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jep.. ei tartte kauaa googletella, kun huomaa että nikit marilyn84, kleopatra84, nadia ja venlakoo kertoo ihan samoja juttuja..samanikäisistä lapsista, samanlaisesta miehestä, jne.. lasten nimet ja iätkin löytyy, hääpäivät yms. taitaa olla sama tyyppi siis kaikkien takana. sitä en oikein vielä tiedä, puhuuko sitten lopulta pjaskaa esim asuinpaikastaan jne hämätäkseen ..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jep.. ei tartte kauaa googletella, kun huomaa että nikit marilyn84, kleopatra84, nadia ja venlakoo kertoo ihan samoja juttuja..samanikäisistä lapsista, samanlaisesta miehestä, jne.. lasten nimet ja iätkin löytyy, hääpäivät yms. taitaa olla sama tyyppi siis kaikkien takana. sitä en oikein vielä tiedä, puhuuko sitten lopulta pjaskaa esim asuinpaikastaan jne hämätäkseen ..

Juupajuu, en ole noilla muilla nikeillä kirjotellut.

Alkuperäinen kirjoittaja venla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Juupajuu, en ole noilla muilla nikeillä kirjotellut.

kyllä muuten olet.. laitan kohta todisteita tulemaan.

taas yks nikki on paljastumassa provoksi. luulen, että sillä on tuommoinen mies kuin on kertonut, mutta kaikki muu on pjaska puhetta. kolme lastakin on varmasti, vanhin on 8-9, tyttö tai poika, sitten on 5-6vuotias poika ja nuorimmainen 6kk-1v, tyttö.

On näitä kotisavanki draamoja ennenkin nähty, mikä siinä on niin vaikeeta uskoa. Eräskin pelasti itsensä sytyttämällä kotinsa palamaan, näin ollen pääsi kodistaan ulos palokunnan avuin. Mä suhtaudun vakavasti ainakin näihin juttuihin. Jos se paljastuu provoksi niin murehdin sitä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja s.holmes:
taas yks nikki on paljastumassa provoksi. luulen, että sillä on tuommoinen mies kuin on kertonut, mutta kaikki muu on pjaska puhetta. kolme lastakin on varmasti, vanhin on 8-9, tyttö tai poika, sitten on 5-6vuotias poika ja nuorimmainen 6kk-1v, tyttö.

Nuorimmainen on kylläkin poika.

Provo tai ei niin olen sitä mieltä, että jotakin apua tuollanen ihminen tarvii! Jos jutut totta, niin niin tarvii apua lastensuojelullisin ja muillakin perustein. Jos taasen provoilija, niin jotakin psyykkistä apua tarvii kuitenkin, sillä ei kukaan täysjärkinen ihminen kirjoittele tuollasia tarinoita huvikseen jatkuvasti!

Yhteistyössä