Venyykö pienet häpyhuulet synnytyksessä?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla pienet häpyhuulet aika isot (5 cm pitkät), tulevat sieltä esiin ja välillä hankaavat. Venyttääkö synnytys niitä entisestään? Onko kellään kokemuksia? Leikataanko niitä jossain sit pienemmäks?

eivät ne veny. sijaitsevat niin kaukana emättimen suulta, ja ovat pehmytkudoksessa kiinni. monilla on isommat sisemmät häpyhuulet kuin ulkoiset. kannattaa välttää hankaavia vaatteita. harvemmin niitä leikellään.

No venyi tai ei, kaikki kohtuulliset synnytysvauriot on leikkauksella korjattavissa. Minulla 2-asteen repeämät ovat mielestäni aika hyvin parantuneet, ei mitään pidätysongelmia tms.v

Alkuperäinen kirjoittaja v:
No venyi tai ei, kaikki kohtuulliset synnytysvauriot on leikkauksella korjattavissa. Minulla 2-asteen repeämät ovat mielestäni aika hyvin parantuneet, ei mitään pidätysongelmia tms.v

Ja siis kursittu kokoon leikkaussalissa synnytyksen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja hapsie:
mä oon pahoillani, että naurattaa. En venymisestä tiedä, mutta ootko sä mitannu sun häpyhuulet? :D :xmas:

en oo mitannu ;) mutta ei kai ne ihan 5 cm pitkät ole. mutta niin pitkät, että ne pilkistää isojen välistä ja välillä ne pitää työntää sisään ;) että mitenköhän käy synnytyksessä.

eli venyykö ne ihan mahdottomaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja v edellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

Ja siis kursittu kokoon leikkaussalissa synnytyksen jälkeen.

leikattiinko sulla siis niitä pieniä häpyhuuliakin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla pienet häpyhuulet aika isot (5 cm pitkät), tulevat sieltä esiin ja välillä hankaavat. Venyttääkö synnytys niitä entisestään? Onko kellään kokemuksia? Leikataanko niitä jossain sit pienemmäks?

5cm pitkät..? Anteeksi, mutta YÖK.

Alkuperäinen kirjoittaja eikä!:

ei ne nyt kai ihan nin pitkät ole. Mutta näkyvät isojen välistä.

Luulisi et venyy ainakin vähän. Mutta kokemusta mulla ei ole sillä' mulla ei ole koskaa pieniä häppäreitä edes ollutkaan :O ja sitä olen toisinaan ihmetellyt. Ei huono asia mut ihmettelen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja eikä!:

ei ne nyt kai ihan nin pitkät ole. Mutta näkyvät isojen välistä.

Minulla on ollut tuollaiset näkyvillä olevat aina.
Joskus nuorempana ihan häpeilin kun ne näkyivät sieltä. Nyt en enää ole silleen ajatellut, ja karvatkin vahaan säännöllisesti pois.

Yhteistyössä