Verestävä kohdunsuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hassuli08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hassuli08

Jäsen
26.01.2010
33
0
6
Neuvolalääkäri totesi n. vk 14 sisätutkimuksen yhteydessä että kohdunsuu on hieman verestävä, johtuu raskaudesta ja iästä. Käski raskauden jälkeen käydä papakokeessa. Muistelen että sanoi että yhdynnän jälkeen voi olla veristä vuotoa??? Koskaan ennen ei tälläistä ole minulle sanottu.

Peittoa ei olla kauhean ahkerasti heiluteltu, tuon lääkärin jälkeen kerran (jolloin ei vuotoa) ja nyt tänään.

Tänään kuitenkin yhdynnän jälkeen vessassa tuli selkeästi punaista veristä klönttiä ulos (siemenneste), sekä paperiin vaaleampaa hyvin vetistä pyyhittäessä.

Aion keskustella tästä neuvolassa, mutta lueskelin sen olevan aika yleistä, mutta jossain joku kirjoitti että verinen vuoto + yhdyntä = pitäisi aina ottaa papakoe.

Muita kohtalontovereita?

Mulla on kans jo pari vuotta sitten todettu verestävä kohta jossain kohdunsuun tietämillä. Gyne sanoi silloin, että on sellainen pillerinsyöjän merkki. Se on vuotanut aina silloin tällöin, aina jos mies siihen kohtaan tökkäsee jossain asennossa. Vaikka tuntuu, että alussa (tämän nykyisen kanssa) se vuosi useammin, ilmeisesti se kohta jotenkin ei ole enää niin herkkä. Ja aina on myös vuotanut, kun papaa on otettu. Nyt olen raskaana rv 5+0, eikä ole tullut verta yhdynnän jälkeen, vaikka pidän sitä ihan yhtä mahdollisena kuin ennenkin. En usko,että se on vaaraksi lainkaan, mutta pitääpä kysäistä kun ja jos varhaisultraan menen tuossa kesäkuun alussa.

Yhteistyössä