Verilöyly aamunkoitteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TriplaIsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TriplaIsä

Aktiivinen jäsen
07.10.2008
12 280
4
36
Olin aamulla tulossa suihkusta kun yksi tytöistä tulee toimittamaan asiaansa.
"Isi isi ... isi isi isi ... täällä lentää lintu sisällä ... ISI TÄÄLLON OIKEE LINTU!"

No joo, koirat uikuttaa ja haukkuu ja kissat hyppii seinille linnun perässä. Tirppa lentelee ympäriinsä ja elukat perässä. Sitten toinen kissoista saa napattua linnun ja lähtee saalis suussaan koiria karkuun. Koirat juoksee perässä ja ulisee. Höyheniä siellä sun täällä.

Sain viimein tilanteen rauhoitettua ja napattua linnun kissalta. Annoin sitten vielä tirpan elukoille ihmeteltäväksi että sain napattua todistusaineistoa :D

Meillä kissa toi kerran hiiren makkarin ovelle ennen kuutta aamulla kun mies oli lähdössä töihin. Siinä sitä sitten ringissä ihmeteltiin mies, minä ja kissa, myös vielä siinä vaiheessa kun hiiri tokenikin ja juoksi lujaa kirjahyllyn alle. Miehen oli pakko lähteä töihin... Oli muuten kiva jäädä kotiin päiväksi konttaavan vauvan kanssa hiiri kirjahyllyn alla. :x Onneksi mun isä sitten pääsi päivemmälle sen lahtaamaan sieltä. Kissaa ei enää se hiiri siinä vaiheessa kiinnostanut, mielummin meni omalle kupilleen, saakelin "suuri metsästäjä". :D

Ihana musta kissa sulla!

Meidän musta kolli sai edellisessä asunnossa kolme kertaa pyydystettyä linnun noin 5 cm raollaan olleesta ja lukitusta ikkunasta. Onneksi saimme linnut kuitenkin elävinä vielä ulos. Ja kollin ilme oli näkemisen arvoinen, kun se tajusi, että lintua ei saanutkaan syötäväksi asti. :D

Muistui mieleen oman kokemus tintin säntäilystä sisällä kissa ja koira perässään.....
Rinkiä juoksi myös äitini joka pelkää hysteerisesti kaikkia lintuja.
Jotenkin saatiin elukat eri huoneeseen, äiti omaansa, lintu jäi lentelemään ja minä saunanapolla ja pyyhkeen kanssa sitä jahtaamaan........

Ei tullut verilöylyä kuin äidin raanulle, jota pitkin iso kollikissa kiipesi katonrajaan tintin perässä.
Tintti jäi ihmeen kaupalla henkiin :D

• Tykkää
Reactions: TriplaIsä
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26852476:
Niitä on kaksi samanlaista pikimustaa pirulaista :D

EIhän oikeesti mustia kissoja ole enää olemassakaan. Nehän tapettiin kaikki noitavainojen aikaan. On vain ruskean sävyistä mustaa kissaa, harmaan sävyistä mustaa kissaa ja sinisen sävyistä mustaa kissaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26852502:
Muistui mieleen oman kokemus tintin säntäilystä sisällä kissa ja koira perässään.....
Rinkiä juoksi myös äitini joka pelkää hysteerisesti kaikkia lintuja.
Jotenkin saatiin elukat eri huoneeseen, äiti omaansa, lintu jäi lentelemään ja minä saunanapolla ja pyyhkeen kanssa sitä jahtaamaan........

Ei tullut verilöylyä kuin äidin raanulle, jota pitkin iso kollikissa kiipesi katonrajaan tintin perässä.
Tintti jäi ihmeen kaupalla henkiin :D
Tulee mukavasti äksöniä muuten niin tylsään päivään kun lintu tulee kissoja ja koiria täynnä olevaan torppaan :D

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
:laugh: Mä oikein nään ton tilanteen sielujeni silmin, naurattaa ihan hirveesti minkälainen sirkus teillä on ollu.

Mulla oli itelläni joskus kissa ja varmaan erikoisin juttu, minkä mun sänkyyni kanto, niin oli sisiliskon häntä ja sain hirveen ällötys kohtauksen.

Sammakon jolta oli repiny takajalkaa, mutta pysty kuitenkin hyppimään. Niin mun kissa kanto sen keskelle keittiönpöytää. Mulla meni jostain kumman syystä ruokahalut täysin :D.

Yhteistyössä