Verinen vuoto PAPA:n oton jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelen"

Vieras
Onko kellään kokemusta tällaisesta? Papa otettiin viime torstaina ja siitä asti on tihrutellut pientä veristä vuotoa. Rankka liikunta lisää vuotoa tuoreemman veriseksi, muuten tulee ruskeana tuhruna. Ikinä ei ole tällaista tullut, vaikka papoja on otettu vaikka ja kuinka monesti.
Kuukautisten aika ei vielä ole eikä tämä kuukautisvuodon kaltaista ole.
Onko kenelläkään ollut niin, että jos papan oton jälkeen vuotelee, niin siellä olisi ollut jotain muutosta kohdunsuulla?

Mulla oli ihan kunnon muutokset ja jouduin jatkoille niiden takia, mutta papan jälkeen ei ollut mitään vuotoa.

Mutta ei sen oton jälkeen mitää kovasti saa liikkuakaan.
Eikä ponnistella.
Mutta soitapa sinne ja kysäse, että oisko joku tulehduksen mahdollisuus....?

Vuoto on ihan normaalia näytteenoton jälkeen. Ei sitä aina tule, eikä se ole merkki, että jotain olisi pielessä. Ensimmäisellä kerralla, kun tuota vuotoa tuli, näytteenottaja varoitteli, että sitä tulee. Koetta otettaessahan rapsutellaan ja väliin siellä limakalvot hajoavat ja rupeavat vuotamaan.

Luulin, että solumuutokset on harvinaisia. Tätä palstaa lukiessani olen huomannut, että aina ensimmäisten vastaajien joukossa on se pahiten sairastunut, eli syöpäähän se on... Tällä palstalla on ilmeisen sairaita. Ap, ihan normaalia on pieni vuoto näytteen jälkeen.

Mammasinä, näet luet omiasi? Eihän tässäkään ketjussa ole yhtäkään syöpään sairastunutta. Ilkeää edes vitsailla asialla.
Mutta siinä olet oikeassa, että ne muutokset on tosi yleisiä

tasss, anteeksi pyydän. En minä tarkoittanut pahalla :). Tämä palsta on opettanut niin paljon vuoden saatossa. Moni yhdistää kaikenlaiset solumuutokset heti pahimpiin vaihtoehtoihin... Mutta tosiaan, ei ne sitä tarkoita läheskään aina.

Yhteistyössä