Veristä vuotoa

01.06.2007
738
0
16
Te joilla on ollut raskauden aikaista vuotoa niin millaista se on ollut ? Punaista vai ruskeaa ja minkä verran sitä on tullut? Mulla pientä vuotoa nyt tänään tullut (5+5) mutta kipuja ei ole, turvottaa vaan aivan kamalasti. Passista olen plussannut ja tukihoitona zumenonit ja luget.

Mulla oli vuotoa parien ekojen menkkojen kohdalla. Pientä tiputtelua ja kirkasta verta oli. Parin päivän ajan sitä aina oli. Jos huolettaa niin kannattaa soittaa neuvolaan. Ja otat vähän rauhallisemmin :heart:

rv12 alkoi siis rusehtava vuoto ja siitä pari päivää niin vuodin kuin seula kirkasta verta. Ultrassa pienellä kaikki silti ok. Yhteensä kaksi kertaa vuosin verta ja tuhruttelua on ollut sen jälkeenkin. Nyt rv19 ja ilman vuotoja oon päässyt nyt parisen viikkoa :whistle:

Eipä ne siellä neuvolassa sano kun että odota mitä tulee eli alkaako vuotaa enemmän vai loppuuko vuoto ja ultraan ei kannata mennä kun on vasta 5+5 menossa (ei ole varmaa näkyykö siellä mitään vai ei). No toivottavasti tämä nyt päättyy onnellisesti. Zumeissa ja lugeissa on oireina väli/läpäisyvuodot (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan)

Alkuperäinen kirjoittaja Hormonihirviö:
Eipä ne siellä neuvolassa sano kun että odota mitä tulee eli alkaako vuotaa enemmän vai loppuuko vuoto ja ultraan ei kannata mennä kun on vasta 5+5 menossa (ei ole varmaa näkyykö siellä mitään vai ei). No toivottavasti tämä nyt päättyy onnellisesti. Zumeissa ja lugeissa on oireina väli/läpäisyvuodot (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan)

hoidoista en osaa sanoo mutta yleensä välivuoto meinaa kuukautisten välissä ilmenevää vuotoa

Oman kokemuksen mukaan peesaan Hormonihirviötä. Verisen vuodon takia noin alkuraskaudessa ei mua ainakaan "huolittu" mihinkään kunnalliseen instanssiin. Minulle sanottiin suoraan, että sitten vasta kun eka neuvola on takana ja neuvolakortti saatu, pääsee "tsekkaamaan" tilanteen... :|

Itse ratkaisin tilanteen menemällä suoraan yksityiselle. Kaikki oli ihan ok, eikä syytä vuodolle koskaan löytynyt.

Vuoto alkoi ruskeana vuotona joka yltyi kirkkaanpunaiseksi vereksi. Vuotoa tuli vähemmän kuin norm. menkoissa (itsellä RUNSAAT), eikä yhtään hyytymiä joukossa. Sidettä jouduin kuitenkin pitämään. Vuotoa jatkui muutaman päivän ja loppui kuin seinään.

Yhteistyössä