Verivuodoista keskenmenoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mampsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mampsu

Uusi jäsen
10.06.2007
10
0
1
Yksi vuotovuoristoradalla olija täällä avautuu kysyen, oisko kelleen ikinä käyny kuin mulle/kuullut jotain tällaisista ihmeellisyyksistä...

Itellä ruskea tiputtelu alkoi sekstailun jälkeen 7+6 iltana, seuraavana aamuna vuotoa enemmän ja soitto neuvolaan. Neuvolasta sanoivat, että jos kipuilee tai tulee kirkasta verta, niin lääkäriin olisi mentävä. Seuraavana 8+ 1 päivänä piti olla eka neuvola, mutta vaihdoin sen lääkäriin kipujen ja kirkkaan veren takia. Ultrassa näkyi sydänäänet ja terve 7 + 3 ikäinen sikiö, vuoto oli vanhaa verta kohdunsuun alueelta -olin maailman onnellisin. Nyt viimeiset 2 päivää on kuitenkin ollut täydet menkat kipuineen ja hyytymineen, joskaan ei ihan yhtä runsaina kuin mitä tavallisesti mulla on. Oikealla puolella juimii ajoittain kunnon poltot.

Kuljen itkun ja naurun väliä, kaiken pitäisi olla kunnossa, mutta näillä vuodoilla kivuilla on vähän vaikea moista uskoa. Itelläni tämä on eka raskaus; onko kellään kokemuksia/kuulemuksia vastaavasta?

.. eli keskenmenoahan tuo oli, nyt jälkiviisaana lisään :'(
On sitä pihalla eka kerralla, kun ei yhtään tiedä, mikä on ookoo ja mikä ei. Toivottavasti ensi kerralla on viisaampi! :)

Kuumimmat

Yhteistyössä