Verkko-opiskelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ammati haluaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ammati haluaja

Vieras
Tietääkö joku verkko-opiskelusta?
Voinko opiskella neti kautta ammatin,jos minulla ei ole ammattia vielä ollenkaan? Mitä aloja on mahdollista opiskella? Miten se toimii käytännössä? Maksaako? Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Jotenki eppäilen ettei ammattia voi verkossa opiskella. Lukion kursseja kyllä, mut niissäki on lähipäivät koululla.

Voi opiskella verkossa vaikka lähihoitajaksi. Itse olen nimittäin sitä vaihtoehtoa ajatellut. Tehtävät suuremmaksi osaksi kun tehdään verkossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):
Jotenki eppäilen ettei ammattia voi verkossa opiskella. Lukion kursseja kyllä, mut niissäki on lähipäivät koululla.

Voi opiskella verkossa vaikka lähihoitajaksi. Itse olen nimittäin sitä vaihtoehtoa ajatellut. Tehtävät suuremmaksi osaksi kun tehdään verkossa.

mikäs opisto semmosta järkkää?

Alkuperäinen kirjoittaja sari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):

mikäs opisto semmosta järkkää?

Tampereen aikuisopisto.. Olen tosiaan kysynyt sitä itse, ja olisi suotavaa jos olisi työpaikkakin, mutta ei ole pakollinen.

Yhteistyössä