V
vieras
Vieras
Olen nyt siis palannut töihin hoitovapaalta, viime lokakuussa ja tulleessa verokortissa veroprosentti oli 10 %, eli aivan liian alhaalla kun nyt normaalissa päivätyössä olen. No soitan siis ja pyydän uutta korttia, mitä kaikkia tietoja minulla olisi hyvä olla valmiina kun soitan? Kuukausi palkka nyt ainakin, laskevatko lomarahat siittä vai miten? en tiedä paljonko lomaraha tulee olemaan. Asuntolaina? Nettipankista saan arvion vuoden 2009 maksetuista asuntolainan lyhennyksistä ja koroista... sen jaan ilmeisesti kahdella kun miehellä ja minulla yhteinen laina?! oon ihan pihalla näistä...
Samalla tuli katottua että ei hitto mitenkä vähän tota lainaa maksetaan kuussa. Meillä siis pieni lainakin enää alle 60000 euroa (tai pieni ja pieni) ja vuodessa arvioitu lyhennys on 1220 ja korot siihen 3339....
Samalla tuli katottua että ei hitto mitenkä vähän tota lainaa maksetaan kuussa. Meillä siis pieni lainakin enää alle 60000 euroa (tai pieni ja pieni) ja vuodessa arvioitu lyhennys on 1220 ja korot siihen 3339....