Verta housuissa, ei kuukautiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakee

Vieras
Harrastettiin noin kaks viikkoa sitten seksiä, eikä liukkautta ollut tarpeeksi ja mies on iso, joten otti vähän kipeää, ja minusta tuli verta. Tässä välissä oli kuukautiset ja sen jälkeen pari "veretöntä" päivää. Eilen kun harrastin omakivaa, tuli sen jälkeen vähän ruskeaa verta pariin otteeseen.

Kertokaa mahdollisia syitä. Voiko olla, että seksistä tullut haava tms. nirhauma ei ole vieläkään parantunut?

Tahtoisin seksiä tuon mieheni kanssa, mutta ei ole kivaa, jos sen seurauksena tulee taas verta :(

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
osta liukkaria hyvä ihminen ja taas on seksi kivaa

Olen ostanutkin, mutta ei tässä siitä ole kyse vaan siitä, että voiko olla että jo tullut haava ei ole parantunut.

Ja tosiaan, unohdin mainita, että eilen verta tuli vasta sen jälkeen, kun olin käynyt myös pyöräilemässä.

Kannattasko käydä gynellä tarkistuttamassa että kaikki ok? Milloin viimeksi oot käyny papassa? Kohdunkaulan syövän ensimmäisiä oireita on verinen vuoto varsinkin yhdynnän jälkeen. Tuleeko sulla paljon valkovuotoa? Jos tulee,niin tarkkaile onko pahanhajuista ym..mut suosittelen menemistä sinne gynelle.

Taisin käydä papassa viime vuonna, kaikki oli ok. Valkovuotoa ei tule paljoa, eikä ole erityisen pahanhajuista.

Tunnustelin sormella, enkä löytänyt mitään kipeää kohtaa, mutta eipä se vielä paljon kerro.
Kai se on varattava aika gynelle sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
no jos sulla oli jääny sitä kuukautisverta vuotamati.

Voisko olla?
Syön pillereitä, ja lauantaina otin taas ekan. Tosin lauantainakin oli vielä vuotoa.

Mulla saattaa tulla silleen et pari päivää on vuotoa, sit ei mitään ja sit tulee taas vähäsen, et voi olla myös kuukautisverta.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
no jos sulla oli jääny sitä kuukautisverta vuotamati.

Voisko olla?
Syön pillereitä, ja lauantaina otin taas ekan. Tosin lauantainakin oli vielä vuotoa.

Mulla saattaa tulla silleen et pari päivää on vuotoa, sit ei mitään ja sit tulee taas vähäsen, et voi olla myös kuukautisverta.

mulla kans. kaikki ei vaan yksinkertaisesti tule. ja sit seksin aiheuttama liikehdintä vapauttaa ne. normaalia sanon minä!

Alkuperäinen kirjoittaja auttakee:
Harrastettiin noin kaks viikkoa sitten seksiä, eikä liukkautta ollut tarpeeksi ja mies on iso, joten otti vähän kipeää, ja minusta tuli verta. Tässä välissä oli kuukautiset ja sen jälkeen pari "veretöntä" päivää. Eilen kun harrastin omakivaa, tuli sen jälkeen vähän ruskeaa verta pariin otteeseen.

Kertokaa mahdollisia syitä. Voiko olla, että seksistä tullut haava tms. nirhauma ei ole vieläkään parantunut?

Tahtoisin seksiä tuon mieheni kanssa, mutta ei ole kivaa, jos sen seurauksena tulee taas verta :(

Mulla oli just samanlaista kun söin pillereitä! Eli ekan kerran ku oli silleen kuukautisten jälkeen, tuli vielä vähän vuotoa...Ja välillä oli taas ihan vuotamaton päivä. Mulle gyne selitti asian niin, että yhdynnän jälkeen kohtu supistelee hieman, jolloin ne "loputkin" vuodot tulee sieltä pois. Ei ollut kuulemma vaarallista. Sinuna olisin ihan huoleti!

Kiitos ihanat kaikille teille vastauksista :)

Kattelen muutaman päivän vielä ja jos tällänen vielä jatkuu, niin varaan sitten ajan gynelle.
Ja käytän ens kerralla tarpeeksi liukkaria :D

Tuli vielä sellanen mieleen, että eihän tää varmaan mitään raskausoiretta voi olla?

Alavatsaa välillä vähän vihloo, ja nyt kun ajattelen, niin yhtenä aamuna tuli yhtäkkiä niin huono olo, että piti aamupalan jälkeen juosta vessaan. En kuitenkaan oksentanu (eikä ollu krapulaa :D). Muutenkin välillä on vähän heikko olo, mutta miulla on muutenkin välillä sellasia kausia, että ei tee oikein mieli syödä mitään.

Yhteistyössä